Ikke kjent liv enda

Jeg skal inn på tirsdag, fastlegen min har ultralydapparat så jeg så et hjerte sist i uke 13. Har morkake på samme plass som deg, forran og over åpningen
Spennende! Jeg har faktisk også oul på tirsdag :) Så de at morkaka lå over åpningen i uke 13 da? Isåfall krysser jeg fingrene for at den har steget oppover i magen din og ikke er over lenger på tirsdag! Hos meg er det nok ikke så bra stilt. Den lå over på ul sist uke, så tror ikke den rekker å stige så mye bare på noen dager.
 
Har ikke fått noe beskjed om hvor morkaka mi ligger, men kjenner ikke liv hele tiden, bare nå og da. Kan plutselig gå flere dager i mellom. Er 16+6 i dag. Og jeg vet at nurket ligger ikke i ro, for forrige uke hos jordmor så slet vi med å finne hjerte [emoji16] Og når vi fant det så forsvant det igjen Håper å få kjenne mer liv snart [emoji4]
Aktiv liten krabat da! Uff, så bra at de fant hjertelyden. Det kan være litt skummelt når det tar litt tid :p Er du førstegangs? Da er jo 16 uker relativt tidlig å kjenne liv! :)
 
Med de to første kjente jeg det i slutten av uke 16. Dette er tredje gang og en får inntrykk av at man skal kjenne det så mye tidligere jo flere ganger en har gått gravid. Nå er jeg i uke 16 og har ikke kjent noen ting så langt. Denne gangen har jeg morkaka foran, så forventer ikke å kjenne med det første heller. Men gleder meg veldig til å kjenne :) Forståelig at du er ivrig på å kjenne, spesielt når "alle" andre kjenner allerede nå. Men er nok mange som ikke kjenner også, bare ikke så mange av dem som skriver om det tenker jeg. Sender deg en klem, og om ikke mange ukene tenker jeg vi kjenner masse liv alle sammen :)
Så spennende! Da hadde du kanskje ikke morkaka foran med de første? Ja, man blir jo ivrig av å lese andres gøye opplevelser med livet i magen! Takk for klemmen, gleder meg til mageparty :happy:
 
Aktiv liten krabat da! Uff, så bra at de fant hjertelyden. Det kan være litt skummelt når det tar litt tid :p Er du førstegangs? Da er jo 16 uker relativt tidlig å kjenne liv! :)

Ikke førstegangs, blir min fjerde dette her [emoji4] Men alltid sleti med å kjenne liv tidlig med de tre andre også [emoji4]

Ja, jeg pustet veldig lettet ut når vi fant hjerterytmen og den holdt seg der en stund [emoji4]
 
  • Liker
Reactions: HJT
Bare dagen etter jeg skrev dette innlegget kjente jeg de første bevegelsene fra mini! :) Og i går kjente mannen min, 19+1. Var på oul og jordmor viste hvor morkaka ikke lå, så har jeg kjent etter der. Veldig, veldig stas og fint :Heartred
 
Jeg er 19+1 og er ikke før nå jeg er sikker på at det jeg kjenner er guttungen min. Har kjent det tidligere men da var jeg ikke sikker på om det var babyen eller bare luft. Nå er det mye mer, føles ut som kiling og små bobler
 
Er 20+2 nå og syns det plutselig er mindre liv enn før og i helga [emoji15] andre som har opplevd det samme?
 
Jeg kjente ikke noe før nå på lørdag, da var jeg 18+0. Har kjent "noe" før, men vært usikker på hva det var, men på lørdag kjente jeg helt tydelig 2-3 små dult. Helt fantastisk følelse!! Og nå venter mannen veldig på å kunne kjenne han også [emoji4]
 
Er 20+2 nå og syns det plutselig er mindre liv enn før og i helga [emoji15] andre som har opplevd det samme?

Ja, har opplevd det samme, det går opp og ned så tidlig uten at det er noe å bekymre seg for :)
Først fra mellom uke 24-26 at man skal kjenne daglig liv og ta kontakt med føden om det er mindre liv.
 
Ja, har opplevd det samme, det går opp og ned så tidlig uten at det er noe å bekymre seg for :)
Først fra mellom uke 24-26 at man skal kjenne daglig liv og ta kontakt med føden om det er mindre liv.

Så bra, for nå er jeg på 4.dagen med lite liv her [emoji58] Kjenner at jeg ikke klarer å la være å bekymre meg, men de får vel ikke gjort noe uansett, så får prøve å holde ut og se. Drar på ferie til Spania i uke 24, håper det blir mye liv før det så jeg kan slappe av og nyte ferien
 
Back
Topp