Ikke kast bort pengene deres på normal testene

Lake

Forelsket i forumet
Den eneste testen som ikke blir positiv er den fra normal. Har tatt flere nå og alle er blenda, men positiv på alle andre typer:rolleyes:. Tenke det kunne være greit å dele fra en testetøs til noen andre at disse er ikke verd pengene me mindre du skal teste lenge etter ikm

Vedlegg

• 1B1C28D8-99F3-4784-836E-F013F3B2AC51.jpeg
    1B1C28D8-99F3-4784-836E-F013F3B2AC51.jpeg
    34,8 KB · Visninger: 4.087
Den eneste testen som ikke blir positiv er den fra normal. Har tatt flere nå og alle er blenda, men positiv på alle andre typer:rolleyes:. Tenke det kunne være greit å dele fra en testetøs til noen andre at disse er ikke verd pengene me mindre du skal teste lenge etter ikm

Gratulerer med positiv test!!
Har ingen erfaring med testen du nevner selv, men da vet jeg at jeg kan styre unna.

Gratulerer med positiv test!!
Har ingen erfaring med testen du nevner selv, men da vet jeg at jeg kan styre unna.
Takk:Heartred jeg har kjøpt de inn ofte, fordi de er så billige å lett tilgjengelig, men da visste jeg ikke at de ikke ville gi noe resultat uansett laughing6

Takk:Heartred jeg har kjøpt de inn ofte, fordi de er så billige å lett tilgjengelig, men da visste jeg ikke at de ikke ville gi noe resultat uansett laughing6

I frykt for å spørre dumt, er de fra normal? Siden du skriver «normal testene», jeg har ikke hørt om dem før :hilarious:
Lett å bli revet med og hamstre i alle fall. Jeg har 6 nå og måtte ta meg sammen for å ikke kjøpe flere. 2 er digi :p

Jeg bruker kun testene fra normal. Og de 3 gangene jeg har vært gravid så fikk jeg positiv på de :)

Jeg synes jeg ser en veldig svak strek på den jeg. Svakere enn de andre så klart men jeg synes jeg ser noe.

Jeg ser strek på testen fra Normal også jeg:)
Har ikke dårlig erfaring med testene derfra, verken EL-testene eller graviditetstestene. Aldri fått skyggestrek, og kun fått strek om jeg har vært gravid:) Og EL-testene er tydelig negativ før/etter EL, og tydelig positiv når EL finner sted:)

Ja, har dårlig erfaring med de selv, -og sett fler her inne si det samme. De slår veldig seint ut

I frykt for å spørre dumt, er de fra normal? Siden du skriver «normal testene», jeg har ikke hørt om dem før :hilarious:
Lett å bli revet med og hamstre i alle fall. Jeg har 6 nå og måtte ta meg sammen for å ikke kjøpe flere. 2 er digi :p
Hehe ja det var nok litt dumt skrevet:facepalm:men di testene som er kjøpt på normal

Ser klager på disse testene hele tiden. Minner meg alltid om en gang jeg hadde gruppearbeid med to jenter som sa de var kjemperedd for å bli gravid, så de testet jevnlig med tester fra normal siden de er billige. Advarte dem ikke om alle som får falsk negativ, ville ikke avsløre at jeg henger på babyforum :p

:wtf:Kjøpte akkurat 2 pakker med strimler fra normal :banghead::banghead::banghead:

Jeg ser streken på den fra normal, men den er svakere enn de andre :)

Really?! Å nå fikk eg ett lite håp ❤️ di eg har testa me alltid. Å eg har fått positiv, men det har vært dagen før forventa mens og itte mens. Nå e eg bare 9 dpo å får bare negativ.. Krysse fingrene for at mensen ikkje komme te helgå.

EL-testene ble aldri positive hos meg, selv om Make Sure var så sterke at streken nesten var svart.

Det er vel ikke skyggestreker det er snakk om, men at de er lite følsomme.

Poenget er at jeg aldri har fått skyggestrek om jeg ikke har vært gravid, og jeg har fått strek på de om jeg har vært gravid

Så merkelig! Jeg prøvde de første gang nå denne syklusen, og fikk svak positiv 9 dpo..

Back
Topp