Ikke kast bort pengene deres på normal testene

Jeg skjønner meg heller ikke på el-testene. Det samme som flere andre her sier, de ble liksom aldri positive. Lå bare og varierte i styrke over hele testperioden (frem til type noen dager før IKM da jeg sluttet å teste)

Ja, og poenget mitt er at det er ikke derfor folk mener at de er dårlige, men fordi de er så mye mindre følsomme enn andre tester.

Men det er ikke en tidligtest, og det står klart og tydelig i pakningsvedlegget at den ikke skal tas før etter ikm. Om man ikke får positiv da, så er det enten noe feil med testen, eller at man tar feil av ikm dato, eller at man produserer hCG seint.

Det kan godt hende at de er mindre følsomme enn andre tester, men er man gravid vil man til syvende og sist få positivt resultat, også på testene fra Normal. Men de kan, som alle andre strimmeltester, variere i fargestoff og vi alle produserer hCG forskjellig. Og dersom den aldri viser positivt, selv lenge etter ikm, mens andre tester er tydelig positiv, så kan man gå tilbake å klage på testene.

Jeg skjønner meg heller ikke på el-testene. Det samme som flere andre her sier, de ble liksom aldri positive. Lå bare og varierte i styrke over hele testperioden (frem til type noen dager før IKM da jeg sluttet å teste)

Så merkelig. Jeg har en helt annen opplevelse. Babyplan sine var slik som du beskriver normal-testene. Klarte liksom aldri å se helt om de var positive(første gang jeg prøvde babyplan sine denne måneden), mens med normal sine fikk jeg tydelig negativ frem til de var tydelig positiv, og tydelig negativ igjen dagen etter

Jeg får positiv på rfsu i går , og negativ på strimle test fra normal og positivt på stav fra normal, vetta faen men blir små coco av dette flere som har opplevd å forsatt vært gravide? Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei heller da jeg har gådd på p sprøyte å venta egentlig bare på mensen Men den kom alldri , å jeg kjente på ømme pupper , ekstremt følsom , griner for alt , tisser som en hest opp til flere ganger i timen osv.
Små kvalm og sulten hele tiden :p

Back
Topp