Mamma til 2
Glad i forumet
Ja sikkert noe sånt i den duren Mine blodprøver er nok i orden uansett da jeg tok påfyll av alle vaksiner i sommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignererHar ikke forstått helt hvorfor noen får beskjed om at blodprøvene ikke kan tas før disse ukene. Det er jo ikke prøver av foster o.l., men av oss, så teoretisk sett kan de jo tas før man blir gravid. Tror nok heller det er valget fra de forskjellige legene, pga faren for å miste tidlig osv.
Tok selv alt av prøver i uke 6
Ja, det koster vel en del vil jeg tro, og det er jo strengt tatt ikke nødvendig før de ukene. Jeg tok prøver i uke 8 i sommer, og mistet i uke 10, så sånn sett så var jo det bortkastet penger for staten :/
Mye mulig
Men tror heller det har med legen/jordmor å gjøre. Jeg fikk tidlig selv om jeg aldri hadde vært gravid.
Har vel egentlig ikke så mye å si, bare de blir tatt
Ja såklart trist å tenke på det på den måten. Man vil jo ikke tenke på at hvis man mister så er det bortkastet, men det er sikkert derfor de er så veldig strenge på det her jeg bor hvertfall... bor i en stor by så de opplever sikkert mange som mister.. :/
Jeg var hos legen 23.des, var da 12 uker. Og har fortsatt ikke fått innkalling. Redd han har glemt det og at jeg burde minne han på det.
Jeg var hos legen 23.des, var da 12 uker. Og har fortsatt ikke fått innkalling. Redd han har glemt det og at jeg burde minne han på det.