*Ikke i bruk*

Synes det var helt topp med dobbeltuke!! Jeg er veldig usikker denne mnd ettersom samboer er bortreist rundt EL. Avhengig av at EL enten er en dag forsinket eller at egget slipper sent:confused: Men jeg melder meg inn likevel, så koselig å følge alle andre selv om det ikke skulle gå denne mnd :joyful:

Fotballfrua95 - 26 - PP6 - B1 - EL 28/8 - IKM 9/9
 
Her vil jeg være med! Dette er første måneden vi går "all in", så regner egentlig dette som vår første ordentlige prøveperiode. Fikk mensen i går, så da er jeg på cd 1 i dag :happy:

Tuva2004 - 33 - PP1 - B2 - EL 29/8 - IKM 10/9
 
Da melder jeg meg inn her :happy: Er også på cd 1 i dag. Ettersom jeg fikk 2. dosen covid vaksine i dag kan det være det blir litt klusj med beregning av IKM, men legger til grunn at syklusen blir normal.
Førstegangsmamma2021 - 36 - PP3 - B2 - EL 26.08 - IKM 09.09
 
Synes det var helt topp med dobbeltuke!! Jeg er veldig usikker denne mnd ettersom samboer er bortreist rundt EL. Avhengig av at EL enten er en dag forsinket eller at egget slipper sent:confused: Men jeg melder meg inn likevel, så koselig å følge alle andre selv om det ikke skulle gå denne mnd :joyful:

Fotballfrua95 - 26 - PP6 - B1 - EL 28/8 - IKM 9/9
Sånn er det for meg denne runden også men håper el er forsinket så jeg å kjæresten får lagt inn nok aksjer før jeg skal på mc tur Norge på langs. Men kommer jo uansett til å følge dere nøye opp etter vært som dagene går så håper jeg vi får det til selv om vi ikke får så mye med væandre å gjøre de dagene pronomen mener jeg skal ha el.
Legger seg til i lista når jeg fikser liste litt senere i dag :Heartred

Velkommen skal du være :Heartred
 
Her vil jeg være med! Dette er første måneden vi går "all in", så regner egentlig dette som vår første ordentlige prøveperiode. Fikk mensen i går, så da er jeg på cd 1 i dag :happy:

Tuva2004 - 33 - PP1 - B2 - EL 29/8 - IKM 10/9
Velkommen skal du være :Heartred
Her kom mensen i natt for fult så ligger bare å ruller meg i smerte å håper det slepper snart :notworthy
 
Da melder jeg meg inn her :happy: Er også på cd 1 i dag. Ettersom jeg fikk 2. dosen covid vaksine i dag kan det være det blir litt klusj med beregning av IKM, men legger til grunn at syklusen blir normal.
Førstegangsmamma2021 - 36 - PP3 - B2 - EL 26.08 - IKM 09.09
Velkommen skal du være :Heartred
Ja da er vi 3 som er i cd 1 i dag. Håper det går.denne måneden for oss :wav
 
Topp med dobbelt uke, passet fint for meg også som ikke aner hvordan kroppen er etter fødsel. Men setter opp hva jeg gjetter på basert på prøving før jeg ble gravid med første:

Søskendrøm2022 - 30 - PP2 - B2 - EL 02.09 - IKM 12.09

Masse lykke til alle sammen! ❤️
 
Topp med dobbelt uke, passet fint for meg også som ikke aner hvordan kroppen er etter fødsel. Men setter opp hva jeg gjetter på basert på prøving før jeg ble gravid med første:

Søskendrøm2022 - 30 - PP2 - B2 - EL 02.09 - IKM 12.09

Masse lykke til alle sammen! ❤️
Velkommen skal du være :Heartred

Ja jeg er litt for glad i dobbel gruppe når jeg selv er usikker på syklus :notworthy
kan bli litt mye men jeg synes det er bedre når jeg selv er litt opp å ned :hello2
 
Panda89 - 31 - PP3 - B3 - EL 24.08 - IKM 09.09

Tilbake nå etter en liten pause fra forumet. Var så mye kluss i syklusen etter MA og cytotec-behandling i juni. Endelig kom første TR etter MA, så nå blir det lettere å planlegge videre.
Masse lykke til alle sammen. Håper på mange spirer for alle:smiley-angelic001:Heartred
 
Panda89 - 31 - PP3 - B3 - EL 24.08 - IKM 09.09

Tilbake nå etter en liten pause fra forumet. Var så mye kluss i syklusen etter MA og cytotec-behandling i juni. Endelig kom første TR etter MA, så nå blir det lettere å planlegge videre.
Masse lykke til alle sammen. Håper på mange spirer for alle:smiley-angelic001:Heartred
Velkommen skal du være ♥️

Deilig med litt avbrekk fra forum til tider. Håper ting er bedre for deg nå å at ting er mer stabilt så det blir litt lettere med planlegging av innleg av aksjer :angelic:
For tiden vil jo vise ettervært om det blir 2 streker til slutten av denne pp eller ikke håpet er jo at mange av oss kommer oss over til gravid gruppene så vi ikke står fast her å prøve land :Heartbigred
 
Sånn er det for meg denne runden også men håper el er forsinket så jeg å kjæresten får lagt inn nok aksjer før jeg skal på mc tur Norge på langs. Men kommer jo uansett til å følge dere nøye opp etter vært som dagene går så håper jeg vi får det til selv om vi ikke får så mye med væandre å gjøre de dagene pronomen mener jeg skal ha el.
Legger seg til i lista når jeg fikser liste litt senere i dag :Heartred

Velkommen skal du være :Heartred


Tusen takk :Heartred Er på CD3 nå og TR har selvfølgelig begynt å avta, antar siste dag er i morgen og ikke i overimorgen som normalt, det er jo typisk:dance018 krysser fingrene for dere også!!
 
Der kom tr for full styrke noen dager forsinket, så da går jeg ut i fra jeg hadde en kjemisk mtp ganske tydelig strek på tester tidligere. :shifty:
Får bare satse på denne sitter hele veien:Heartblue

Morell88 - 32 - PP9 - B2 - EL- 28.08 - IKM - 11.09
 
Der kom tr for full styrke noen dager forsinket, så da går jeg ut i fra jeg hadde en kjemisk mtp ganske tydelig strek på tester tidligere. :shifty:
Får bare satse på denne sitter hele veien:Heartblue

Morell88 - 32 - PP9 - B2 - EL- 28.08 - IKM - 11.09
Velkommen skal du være :Heartred
Så håper vi det sitter denne gangen :Heartred
Tar du noe igjennom syklusen?
Tester du etter el eller temper du?
 
Velkommen skal du være :Heartred
Så håper vi det sitter denne gangen :Heartred
Tar du noe igjennom syklusen?
Tester du etter el eller temper du?

Tar ingenting. Har regelmessig syklus så det blir kun folat og tran :shy: skulle gjerne tempet, men blir bare rot når jeg jobber turnus. Tester etter el, så jeg vet jeg treffer noenlunde :happy: tar du noe igjennom syklus?
 
Tar ingenting. Har regelmessig syklus så det blir kun folat og tran :shy: skulle gjerne tempet, men blir bare rot når jeg jobber turnus. Tester etter el, så jeg vet jeg treffer noenlunde :happy: tar du noe igjennom syklus?
Ja har fått letrozol av gyn så tok bare det med folat forrige pp men denne runden blir det på en måte noe nytt for denne gangen skal jeg gjøre som forrige pp: dobbel dose letrozol (2x5) tar da 2 på kvelden isede for en morgen å kveld,
Så folat fra i morgen av,
Så babyklister fra etter el,
Så kanskje wild jam sammen med Babyklister (litt usikker enda)
Så joda blir en del men jeg tester også etter el, men den er så rar denne kroppen her at jeg blir sprøøø til tider :smiley-angry026:smiley-angry019:smiley-angry017:laughing021
 
Noen her som vet om det er cd 2 på kvelden man skal begynne med letrozol eller om det er cd 3 man starter? Når jeg fikk mens natt til torsdag? :anyone
 
Ja har fått letrozol av gyn så tok bare det med folat forrige pp men denne runden blir det på en måte noe nytt for denne gangen skal jeg gjøre som forrige pp: dobbel dose letrozol (2x5) tar da 2 på kvelden isede for en morgen å kveld,
Så folat fra i morgen av,
Så babyklister fra etter el,
Så kanskje wild jam sammen med Babyklister (litt usikker enda)
Så joda blir en del men jeg tester også etter el, men den er så rar denne kroppen her at jeg blir sprøøø til tider :smiley-angry026:smiley-angry019:smiley-angry017:laughing021

Så spennende! Masse lykke til. Jeg fikk også Letrozol med Ovitrelle og prøvde et par måneder, men er egentlig ingen vits for min del når jeg har regelmessig eggløsning. Så håper det klaffer uten:shy:
 
Så spennende! Masse lykke til. Jeg fikk også Letrozol med Ovitrelle og prøvde et par måneder, men er egentlig ingen vits for min del når jeg har regelmessig eggløsning. Så håper det klaffer uten:shy:
Har bare fått letrozol ikke ovitrelle, har det noe å si? :bookworm:
Skulle man hatt begge deler eller går det bra uten?
 
Back
Topp