Ikke helt etter planen. ...

I dag skal jeg til legen.
Er så innmari dårlig form, klarer knapt å ta vare på meg selv... så jobb e uaktuelt! Håper legen ser og forstår hvordan jeg har det...
 
I dag skal jeg til legen.
Er så innmari dårlig form, klarer knapt å ta vare på meg selv... så jobb e uaktuelt! Håper legen ser og forstår hvordan jeg har det...

Legen forsto meg heldigvis. Sykmeldt i 2 uker. Men må til jm igjen på torsdag for å sjekke urin og vekt...
Håper jeg slipper innleggelse oppi alt dette..
 
Hvordan går det med meg?
ja, si det.. 9 +1 i dag.. 50% sm. To uker til.. blir spennende å prøve seg på jobb igjen på onsdag.. kvalmen er nesten ulevelig, men jeg kaster ikke opp hele dagen.....

Jeg og gubben har det bedre, men langt i fra bra. Vi snakker mere sammen. Men han er ganske uinteressert i det som spirer og gror.
 
Sjekker opp på deg. Har noe endret seg? :-/
 
Følger med deg, og heier på deg.
Massevis av store, gode klemmer <3 :)
 
Her er det egentlig lite endringer...
Gubben har ikke sovet i senga med meg på lenge.. :-(
Men vi snakker sammen. Vi har ikke bestemt oss for hva vi skal gjøre..
Men i dag Før han dro på jobb fikk jeg et kyss! Det er så ufattelig lenge siden. Og det var helt fantastisk! Jeg elsker jo mannen <3
Håper virkelig at vi klarer oss gjennom dette i sammen.
 
Huff:( Men kysset tyder jo på at han fortsatt er glad i deg også. Hvordan er formen din ellers?
 
Uff fikk helt vondt inni me når jeg leste dette =/ Håper ting ordner seg til det beste for deg !
 
Formen er bedre, orker mere. Kvalmen forsvant sist uke, men har kommet tilbake for fult nå de siste dagene..
Jeg og gubben har det helt ok. Vi har faktisk snakket litt om navn til den lille.. Og vi samarbeider mye bedre. Jeg har ikke senga alene lenger, å det er fantastisk deilig..
Vi pusser også opp kjøkkenet nå før jul, så vi har nokk av ting å tenke på...
 
Så godt å høre :)
 
Så var det pån igjen... ikke jeg som lider av forskrudde hormoner vettu!! Det er han!!!
 
Back
Topp