Ikke fornøyd med jordmor

Sikker jeg å som holder på ting lenge men første kontroll med henne fikk jeg så å si kjeft for at jeg hadde valgt å ta tidlig ultralyd og skulle ha en ultralyd til i uke 15 og oul i uke 19. Så lenge de tilbyder gratis ultralyd sier man jo ikke nei men det var ikke ok i hennes øyne. Men men.

Hvorfor i alle dager skulle hun bry seg om det liksom. Jeg tok også tidlig ultralyd og en annen utenom den gratis for at faren skulle få se.

Hvorfor i alle dager skulle hun bry seg om det liksom. Jeg tok også tidlig ultralyd og en annen utenom den gratis for at faren skulle få se.
Hu snakka om at det ikke var bra for baby og den i uke 15 hadde ingen hensikt så hvorfor i all verden skulle jeg ta den.. Rar dame. Glad det er korte kontroller...

Hu snakka om at det ikke var bra for baby og den i uke 15 hadde ingen hensikt så hvorfor i all verden skulle jeg ta den.. Rar dame. Glad det er korte kontroller...
Herlighet da! Gammeldags vet du! Følger ikke med i tiden!
Men du har vel ikke så mange ganger igjen nå vel? Du har jo holdt ut lenge nå allerede? Gå til legen din de siste gangene da vet du, så slipper du å møte gamla mer :)

Ja det kan du.

Jeg har bevisst valgt jordmora fra nabokommunen fordi jeg kommer bedre overens med henne. Og har ingen betenkeligheter med å skulle møte på hun som er i kommunen min. De har ingenting med hvorfor du valgte en annen en. Det er fritt valg i helsevesenet i dag.

Hvis helsestasjonen der du bor er ok, så drit i jordmora og bruk den helsestasjonen, men en annen jordmor:)

Dere snakket om jordmor på sykehuset. Man kan be om en annen jordmor under fødsel hvis man ønsker og det er mulig. De skal visst alltid være minimum 2 på vakt.

På sykehuset her jobber ex svigermor til mannen så om vi skulle få henne kommer vi helt sikkert til å bytte. Mannen syntes det er kleint. Jeg kjenner ikke dama så gjør det for mannen.

Back
Topp