Ikke fornøyd med jordmor

Rikken

Flørter med forumet
Hei!

Jeg går til en jordmor jeg egentlig helt fra starten av ikke har synts noe serlig om. Er nå 32 uker, og ønsker virkelig ikke å se den damen igjen nå. Jeg byttet aldri, da jeg var redd for hvor ubehagelig det ville bli å treffe på henne i gangene når jeg kommer på helsestasjonen, og er med en annen jordmor.

Jeg lurer på om dere vet om det går ann for meg å kontakte en annen bydel, og heller dra et annet sted. Jeg ønsker jo den oppfølgingen barnet mitt bør ha.

Er det flere jordmødre der du bor? Hun jeg gikk til først kom jeg ikke overens med.. Så ringte bare en annen å fortalte at jeg ville bytte :)

Er det flere jordmødre der du bor? Hun jeg gikk til først kom jeg ikke overens med.. Så ringte bare en annen å fortalte at jeg ville bytte :)

Det er flere jordmødre, men jeg vet ikke om det er flere helsestasjoner. Får prøve å ta et par telefoner i pausen imorgen.. :inpain:

Jeg synes du skal bytte! Ikke bry deg om du treffer den jordmora du har hatt, viktig at du føler deg vel med jordmora di ;-)

Er det sånn at jordmora man har nå er samme som er under fødselen? Eller får man hvem enn som er på sykehuset den dagen?

her jeg bor blir jm med inn til sykehuset, men blir der ikke under fødselen - da får man en annen.. (men mulig man kan avtale med jm om at man vil ha med henne)
Like greit å få en annen for min del. Grei å ha med på kontrollene men tror ikke jeg kunne takle hu under fødsel. Litt for dømmende dame for min del.

litt kjedelig det da.. er jo ikke sånn en jm skal være - tenker jeg da..!
heldigvis heldig med mi..
Sikker jeg å som holder på ting lenge men første kontroll med henne fikk jeg så å si kjeft for at jeg hadde valgt å ta tidlig ultralyd og skulle ha en ultralyd til i uke 15 og oul i uke 19. Så lenge de tilbyder gratis ultralyd sier man jo ikke nei men det var ikke ok i hennes øyne. Men men.

Sikker jeg å som holder på ting lenge men første kontroll med henne fikk jeg så å si kjeft for at jeg hadde valgt å ta tidlig ultralyd og skulle ha en ultralyd til i uke 15 og oul i uke 19. Så lenge de tilbyder gratis ultralyd sier man jo ikke nei men det var ikke ok i hennes øyne. Men men.

whaaat?!! :o
hu der må det vær nå rart me.. kan jo ikke drive på sånn! er jo bare koselig å se lille så mye man kan..
skjønner ikke at du har holdt ut, jeg hadde nok bytta med en gang!
er hun gammel da?

whaaat?!! :o
hu der må det vær nå rart me.. kan jo ikke drive på sånn! er jo bare koselig å se lille så mye man kan..
skjønner ikke at du har holdt ut, jeg hadde nok bytta med en gang!
er hun gammel da?
Ja er av den eldre garden, rundt 60. Jeg ble utrolig skuffa og har bare ikke nevnt noe mer til henne. Har få plager så sier bare at alt er ok. Bytta fastlege så tenkte var greit å ha en fast ting i svangerskapet. Men jeg lærer jo mye nå til nestegang!

Ja er av den eldre garden, rundt 60. Jeg ble utrolig skuffa og har bare ikke nevnt noe mer til henne. Har få plager så sier bare at alt er ok. Bytta fastlege så tenkte var greit å ha en fast ting i svangerskapet. Men jeg lærer jo mye nå til nestegang!

skjønner tankegangen din.. enda godt du ikke har mange plager eller ting som må følges opp da!
vil tro alderen kanskje kan forklare litt av oppførselen- selv om at det ikke er det jeg vil kalle proffesjonell..:/

Hei!

Jeg går til en jordmor jeg egentlig helt fra starten av ikke har synts noe serlig om. Er nå 32 uker, og ønsker virkelig ikke å se den damen igjen nå. Jeg byttet aldri, da jeg var redd for hvor ubehagelig det ville bli å treffe på henne i gangene når jeg kommer på helsestasjonen, og er med en annen jordmor.

Jeg lurer på om dere vet om det går ann for meg å kontakte en annen bydel, og heller dra et annet sted. Jeg ønsker jo den oppfølgingen barnet mitt bør ha.

Du trenger ikke å gå til jordmor du kan bare gå til lege. Jeg går til bege.

Min reagerte også på det, og virker superskeptisk til at legen min har tatt ul flere ganger. Ikke spesielt god kjemi her heller..

Jeg hadde det akkurat slik.
Kjemien med JM stemte overhode ikke.
Snakket med fastlegen min som jeg kommer veldig godt overens med, og nå går jeg bare til henne

Back
Topp