Ikke født enda...

Jeg ble satt i gang uke 42 forrige gang. Fødte dagen etter, 13 dager over termin. Er forberedt på å gå på overtid denne gangen også, men håper ikke det blir så lenge :meh:
 
En er vel ikke på overtid før dag 294 uansett så de setter vel tidligst i gang på dag 11 over termin, så for min del er det ok at kontrollen er på dag 9 :)
 
En er vel ikke på overtid før dag 294 uansett så de setter vel tidligst i gang på dag 11 over termin, så for min del er det ok at kontrollen er på dag 9 :)

Litt ulik praksis vet jeg, men maksgrensa er 12 dager. Noen setter i gang etter 10. Så lenge alt er OK i magen, selvsagt. Jeg ble satt i gang på dag 12 på KK for en del år tilbake :happy:
 
Ble sendt hjem fra føden nå med 3cm åpning, har rier hvert 7min ca. Så går utifra jeg ikke trenger den kontrollen på sykehuset i morgen :dummy1: Fikk beskjed om å sove å spise for å samle krefter. Men ikke spesielt lett å sove med rier hele tiden :angelic:
 
41 fullgåtte uker i dag, kynnere og så modningsrier i 3 uker av og på,mister litt energi av sånt kjenner jeg 3 fra før hvor førstemann kom 14 dager før termin dato, der gikk vannet dagen før riene meldte seg, litt styrete fødsel som endte med tang, nr 2 kynnere tett på og to bom besøk til sykehuset, 3 gangen ville jeg ikke dra en bomtur til men etter en dag med det jeg trodde var kynnere tok det seg brått opp og han er født underkant av en time etter ankomst sykehuset noen minutter før termin dato, måtte ta vannet der. 3mann kom 9 dager på overtid, våknet ved 6tiden uggen i kroppen, var på sykehuset kl 10 og han er født litt over 12,fostervannet hadde lekket ut i forkant uten at jeg merket det.. Så spent nå på nr 4...fått beskjed om å ringe sykehuset 6dager r over termin i forhold til trivsel kontroll..
Lykke til alle som fortsatt venter, og håper det går veldig bra når det setter i gang
 
Ble sendt hjem fra føden nå med 3cm åpning, har rier hvert 7min ca. Så går utifra jeg ikke trenger den kontrollen på sykehuset i morgen :dummy1: Fikk beskjed om å sove å spise for å samle krefter. Men ikke spesielt lett å sove med rier hele tiden :angelic:
Lykke til
 
40+2 og null tegn til at han har planer om å komme ut snart:shifty: ganske utålmodig og lei nå ja:wacky:
 
40+2 og null tegn til at han har planer om å komme ut snart:shifty: ganske utålmodig og lei nå ja:wacky:

Håper det skjer straks da! Gikk på overtid 13 dager sist så vet hvor kjedelig det er å vente :p
Er selv 39+5 i dag, men slimproppen eller deler av den gikk torsdag, og har hatt rosa utflod i går og i dag, så er lov å håpe at det skjer noe snart :happy:
 
40+1 i dag. Har både en mor og søster som har født flere av sine (blant annet første barna) før termin. Så jeg går rundt og håper at det skal skje med meg også:p Men jeg mister troa på det for hver dag som går:meh: Har hatt mye kynnere de siste ukene, nedpress og stikninger i underlivet og lysken. Var på ultralydkontroll på sykehuset nå på fredag som var. Etter underlivsundersøkelse fikk jeg beskjed om at jeg ikke var så moden, så da tøyde jordmor litt i livmorhalsen. Det var utrolig ubehagelig og vondt. Fikk en tegningsblødning etter det, men fremdeles ikke skjedd noe....
 
Back
Topp