Ikke født enda...

Blomsterkopp1

Blir kjent med forumet
Flere som IKKE har født enda?

40+5 i dag, sykehuset for sjekk mandag om ingenting skjer iløpet av helga. Er så lei :arghh:
 
41+1 her. Kontroll på sykehuset i går viste lite modning. Har ikke tid til at dette skal drøye sånn, jeg...
 
Ikke født enda jeg heller, men er bare 38+5 da.. altfor utålmodig til å potensielt ha igjen flere uker:hilarious:
 
Melder meg inn i gjengen. Ikke født ennå her heller, uke 40+6 i dag. Overttidskontroll på sykehuset på tirsdag hvis ikke noe skjer før. Må senest igangsettes lørdag i neste uke, så uansett ikke mer enn maks en god uke igjen! Men hver dag føles uendelig lang ut nå når jeg er på overtid:shifty:...
 
Ikke født enda jeg heller. Termin idag, de forrje er født i uke 36 og 37 så litt overrasket :bored: ble «strippet» på trivselskontroll på sykehuset idag, så spent på om det setter igang noe, men misstenker at han har tenkt å bli inne litt til. Koser seg tydeligvis :smiley-bounce022
 
41+1 her, håper noe skjer før overtidskontr./igangsetting til uka :)

Her jeg bor er de kjempe dårlige med å sette igang fødsler, tror kansje dårligst i Norge. De skal vente å vente å vente.

Ei veninne av meg måtte nærmest grine seg til å bli satt i gang i fjor, 14 dager over termin :shifty:
 
39+2 her. Blir lagt inn i påvente på fødsel i morgen pga lang reisevei og rask fødsler. Så håper de tøyer litt i morgen så kanskje det skjer noe mens både jeg og mannen er i området. Han blir til søndag. Har så mye maserier og begynner å bli litt lei :)
 
Heller ikke kommet noe her men er "bare" 38+3
 
41+1 her. Kontroll på sykehuset i går viste lite modning. Har ikke tid til at dette skal drøye sånn, jeg...

samme beskjed fikk jeg forrige gang i uke 42 :hungover: ble satt i gang den dagen..

Nå er jeg bare 38+4, så holder ikke pusten denne gangen heller.

Lykke til alle dere som venter på overtid!!! :happy:
 
På mitt sykehus er det nå retningslinjer om at trivselskontrollen skal være uke 41+0. Og så inn annen hver dag etter det for oppfølging. Før var det visst 7-9 dager etter UL-termin. Er det slik over hele landet? Bør jo egentlig være likt.
 
Ikke fødsel her enda. 38+5 i dag. Analyserer hvert eneste 'tegn' :shy: Førstemann ble født 38+5, mens andremann kom 3 dager på overtid. Er veldig fødeklar, jeg... :Heartpink Opplever at magen har sunket da, om ikke annet:)
 
Ingen action her heller. Er 40+1 førstegangs. Hatt maserier i flere uker og 2 runder der jeg var sikker på at noe var i gang. Men nei :joyful: Bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg.
Lykke til fremover alle sammen som er i samme båt :)
 
På mitt sykehus er det nå retningslinjer om at trivselskontrollen skal være uke 41+0. Og så inn annen hver dag etter det for oppfølging. Før var det visst 7-9 dager etter UL-termin. Er det slik over hele landet? Bør jo egentlig være likt.

Det varierer visst fra sykehus til sykehus, desverre. Det er ikke fastsatt når man skal sette i gang fødsel. Burde absolutt være likt. :mad::shifty:
 
39+4... lillebror lar seg vente på. Med nr.to var vannet gått på dette tidspunktet og vi ventet på at riene skulle begynne. Ingen tegn til noe. Har vært kjempe lei og mistet motet.. men funnet litt motivasjon til siste innspurt. Han kjem når han kjem, og mest sannsynlig går alt fint. Ny tankegang har gitt meg litt overskudd og tatt husvask, skiftet sengetøy og slikt:joyful: er eg fortsatt gravid mandag.. er det første gang eg går så så lenge gravid. Søstrene kom 39+4 og 39+5:woot:
 
På mitt sykehus er det nå retningslinjer om at trivselskontrollen skal være uke 41+0. Og så inn annen hver dag etter det for oppfølging. Før var det visst 7-9 dager etter UL-termin. Er det slik over hele landet? Bør jo egentlig være likt.

På Tønsberg sykehus er det også trivselskontroll i uke 41+0. Jeg fikk beskjed om å kontakte føden for ny ctg 41+3, ny kontroll på gynpol 41+5 og igangsetting 42+0 om det ikke skjer noe før det. Så ganske tett oppfølging på slutten.
 
På Tønsberg sykehus er det også trivselskontroll i uke 41+0. Jeg fikk beskjed om å kontakte føden for ny ctg 41+3, ny kontroll på gynpol 41+5 og igangsetting 42+0 om det ikke skjer noe før det. Så ganske tett oppfølging på slutten.

Høres ganske likt ut som her da. Godt å få tett oppfølging når man går over termin.
 
Back
Topp