Ikke barnerelatert men..

Det vet jeg ikke enda. Men det finner vi forhåpentligvis ut i morgen. Har ikke kontaktet legen min ang dette enda. Men jeg har full støtte fra en til på jobben som tør å ta tak i dette sammen med meg. De andre tørr ikke.

Men kan love deg at jeg er myyyye tøffere enn det jeg var før. Hadde jeg vært i denne situasjonen for bare noen år tilbake hadde jeg kastet inn håndklet på bare noen få dager. Men jeg er fortsatt her og står fortsatt på mitt. Men mye av det går fortsatt inn på meg.
Håper det fikk fint på møtet i dag! Jeg heier på deg!!

Håper det fikk fint på møtet i dag! Jeg heier på deg!!

Møtet er kl 10. Merker jeg gruer meg som et rent helvete :-s Er super kvalm og har så vondt i magen :-s

Møtet er kl 10. Merker jeg gruer meg som et rent helvete :-s Er super kvalm og har så vondt i magen :-s
Pust rolig, og tenk at hun ord lederen gruer seg like mye som deg! Vær ærlig! Og fortell alt! Vis henne at du ikke er redd for henne, og vis at du mener dette seriøst! Ikke la deg bli tråkket på, dette er din sjanse!!

Pust rolig, og tenk at hun ord lederen gruer seg like mye som deg! Vær ærlig! Og fortell alt! Vis henne at du ikke er redd for henne, og vis at du mener dette seriøst! Ikke la deg bli tråkket på, dette er din sjanse!!
Ped*

Møtet gikk bra. Er absolutt ikke enig med henne og hun lyver om mye. Men hun tok til tårene flere ganger og sier at hun innser at hun har behandlet meg dårlig. Hvor vidt jeg stoler på det er vel egentlig en annen sak. Hun har sagt at hun ikke skjønner hvorfor jeg kan trenge ekstra pause e.l. bare fordi jeg er gravid. Eller det at jeg ikke kan bli med på alle turer. Men der var geldigvis styrer veldig streng og bestemt på at gun ikke trenger å forstå. Det er sånn det er. Og jeg har avtaler med styrer om hva jeg kan gjøre på arbeidsplassen om det blir for mye for meg. Dette er noe jeg har fortalt ped leder flere ganger før, men hun har ikke ville forstå at jeg skal kunne trenge å trekke meg ut litt innimellom. Jeg hae sagt jeg kan jobbe mer med å ikke svare på en dårlig måte når hun forteller ting. Men det innebærer jo at hun må snakke til neg på en ordentlig måte også. Noe hun ikke har gjort i det hele tatt. Hun har ikke bedt om unnskyldning for noe ting, mem det gidder jeg ikke å bry meg om egentlig. Akkurat nå er det bedre. Så vi får vel egentlig bare se ann om vi kan fungere sammen eller ikke.

Får håpe at det blir bedre på arbeidsplassen hvis dere begge gjør en innsats!! Og bra at du har leder litt på din side i forhold til pauser osv

Jeg håper hun tar til seg det som ble sagt på møtet slik at tilværelsen på jobb blir bedre for deg.
Og nei, hun trenger ikke forstå når du har en avtale med styreren, for det er den som gjelder.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra møtet gikk bra. Håper ting ordner seg til det bedre for deg fremover. Hvis ikke må du bare ta opp saken igjen!

Er det forresten bare deg hun oppfører seg slik mot? Har hun barn selv?

Back
Topp