Ikke barnerelatert men..

clazica

Betatt av forumet
Er det normalt ar man skal grine på jobb av sinne og frustrasjon pga en viss ped leder behandler en som dritt? På fredag grein jeg og når jeg kom hjem så hadde jeg vondt i magen. Helt nederst og i dag er det pokkern meg på'n igjen. :-( Ikke vondt (ikke end hvertall) Men jeg knekker jo fullstendig sammen :'-(

Det er jo en påkjenning å gå rundt og ikke trives med en person på jobb slik som du gjør, så ikke unormalt at du gråter og får vondt i magen. Det psykiske og fysiske går hånd i hånd, og er ikke psyken bra så føles ikke kroppen bra heller.

Har du snakket med styreren om akkurat dette? Du sa dere skulle ha et møte også?

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye hormoner og følelser er lov!
Man har uansett lov til å bli sint og lei seg når noen behandler en dårlig, gravid eller ikke.
Håper lederen så følelsene dine, og fikk dårlig samvittighet.

Og håper at du klarer å heve deg over lederen, puste ut, og tenke at du gjør en bra jobb! :-)

Det ble ikke noe møte i dag likevel, skal ha i morgen. Det er andre gangen oed lederen ser meg knekke sammen, enda er hun like bitch 5 min etterpå.. jeg vet snart ikke hvir jeg skal gjøre av meg. Jeg orker snart ikke mer :-(

Så fælt! Sånn det det er jo psykisk terror spør du meg! Hva er det hun kjeftet sånn for da? Pass på at du ikke stresser unødvendig, for bebisen din kan også bli stresset! Hvis det ikke bedrer seg ville jeg fortalt det til legen at situasjonen er uholdbar! Det er ikke bare deg selv å tenke på nå, også den som bor i magen din! Lykke til!

Hun tråkker på meg for ALT. Hun juger om alt. Klikker og påstår jeg har 45min pauser. Som jeg ikke har. Klikker på meg fordi jeg ser helst å slippe bæsjebleier OM mulig. Mener da at hun må gjlre dobbelt fordi jeg ikke kan skifte bleier i det hele tatt. Jeg ble borte 10 min i stad pga jeg måtte løpe på do å kaste opp. Hun krevde da at jeg måtte si ifra.. :-O +++++++

Slik har jeg hatt det på jobb i to tre år. Stadig kritisering, egne regler, kjefting, sladring, trakassering og et det endte faktisk veldig veldig dårlig for min del! :(

Føler terskelen for å bli lei seg/sint/frustrert/forbanna er masse lavare no enn før eg vart gravid, no e de like lett å "tenne meg", som å kveike en fyrstikk.... Men at du føle deg dårlig behandla, det er faktisk ikkje greit.. Gravid eller ei, sensitiv eller ei... Gi beskjed til styraren din og fortell kossn du føle det ?

Håper du tar det videre, eneste som tapet på det er du. Jeg gikk å var lojal og gav alt til den jobben, og har kun fått et rent helvete tilbake!!!

Slik har jeg hatt det på jobb i to tre år. Stadig kritisering, egne regler, kjefting, sladring, trakassering og et det endte faktisk veldig veldig dårlig for min del! :(

Huff. Ikke noe morro i det hele tatt :-( Blir helt ødelagt og utslitt. Jeg har aldri opplevd engang at en person har så mye negativt om meg og kan behandle meg på den måten :-s

Huff. Ikke noe morro i det hele tatt :-( Blir helt ødelagt og utslitt. Jeg har aldri opplevd engang at en person har så mye negativt om meg og kan behandle meg på den måten :-s
Jeg forstår veldig godt hva du snakket om. Jeg gav så mye av meg selv at jeg havna på sykehuset med blodpropp i hjernen pga dette. Eller, eneste grunnen de kan se- stress! Trakassering på jobben er et ALVOLRIG tema som er veldig fy fy å snakke om. Veldig få vil forstå hva du snakker om og ber deg om ikke være så hårsår. Men Gud som et menneske kan ødelegge for en person! Det er hun som har et problem, ikke du! Det var det i mitt tilfellet også, men jeg var ikke smart nok til å stikke. Så det endte veldig veldig dårlig. Håper virkelig ikke det skjer med deg, ja det er kanskje feigt å stikke, men til ditt eget beste. Jeg skulle ønske jeg sluttet der for flere år siden, men jeg undervurderte hva hun var i stand til å gjøre mot jeg. Jeg er naiv og tror ikke mennesker kan være så slemme! Men det viser seg at jeg tok feil!
Håper virkelig du gjør noe, ta kontakt med lederen, fagforeningen, meld det inn? Få deg en ny jobb... Det du føler er rett for deg!
Ønsker deg så masse lykke til. Fikk helt vondt i magen av å lese dette, kjente med så igjen!!!

Stor klem til deg <3

Det verste var jo at hun som trakassere meg var jo min leder... Så jeg kom jo ingen vei med det.

Jeg forstår veldig godt hva du snakket om. Jeg gav så mye av meg selv at jeg havna på sykehuset med blodpropp i hjernen pga dette. Eller, eneste grunnen de kan se- stress! Trakassering på jobben er et ALVOLRIG tema som er veldig fy fy å snakke om. Veldig få vil forstå hva du snakker om og ber deg om ikke være så hårsår. Men Gud som et menneske kan ødelegge for en person! Det er hun som har et problem, ikke du! Det var det i mitt tilfellet også, men jeg var ikke smart nok til å stikke. Så det endte veldig veldig dårlig. Håper virkelig ikke det skjer med deg, ja det er kanskje feigt å stikke, men til ditt eget beste. Jeg skulle ønske jeg sluttet der for flere år siden, men jeg undervurderte hva hun var i stand til å gjøre mot jeg. Jeg er naiv og tror ikke mennesker kan være så slemme! Men det viser seg at jeg tok feil!
Håper virkelig du gjør noe, ta kontakt med lederen, fagforeningen, meld det inn? Få deg en ny jobb... Det du føler er rett for deg!
Ønsker deg så masse lykke til. Fikk helt vondt i magen av å lese dette, kjente med så igjen!!!

Stor klem til deg <3

Jeg er inni et vikariat som går ut i det jeg starter permisjonen i mars. Så vil jo helst slippe å si opp det jeg har igjen :-s men vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg takler ikke å bli tråkket på så mye som hun gjør :-s Jeg føler at folk rundt meg fort kan tenke at jeg overdriver, men det føler jeg virkelig ikke selv :-s

Det verste var jo at hun som trakassere meg var jo min leder... Så jeg kom jo ingen vei med det.

Her har jeg jo heldigvis en styrer å går til. Jeg fortalte henne o dag at akkurat nå er jeg på et stadie at jeg ikke vil på jobb. Svaret jeg fikk da var ja men det må du jo. Jeg sa jo at jeg kommer, men jeg har ikke lyst. Sånn at hun vet hvordan det faktisk ligger ann. Hun som krangler med meg sa til meg i stad at hun skal komme en halvtime tidligere i morgen fordi hun har masse hun må printe ut til møtet vårt i morgen. Hun kommer jo konstant med trusler om det ene og det andre..

Jeg begynner å bli ganske provosert av dette. Er styreren redd for pedlederen eller? Jeg tror jeg hadde blitt så forbanna til slutt at jeg hadde ringt og rapportert dette til kommunen. De andre på jobb må da se dette de også, og du har allerede kontakt med lege angående dette, har du ikke?

Jeg tror du bare må prøve å bli mer tøff og ta dette videre til de høyere oppe i systemet. Jeg får så vondt av deg og syns det er helt jævlig at et menneske kan ødelegge så mye for en annen. Fader altså...

Og hva slags svar er egentlig "men det må du" når du sier at du ikke har lyst til å gå på jobb om morgenen. Bryr hun seg i det hele tatt eller er hun litt fjern?

Jeg begynner å bli ganske provosert av dette. Er styreren redd for pedlederen eller? Jeg tror jeg hadde blitt så forbanna til slutt at jeg hadde ringt og rapportert dette til kommunen. De andre på jobb må da se dette de også, og du har allerede kontakt med lege angående dette, har du ikke?

Jeg tror du bare må prøve å bli mer tøff og ta dette videre til de høyere oppe i systemet. Jeg får så vondt av deg og syns det er helt jævlig at et menneske kan ødelegge så mye for en annen. Fader altså...

Det vet jeg ikke enda. Men det finner vi forhåpentligvis ut i morgen. Har ikke kontaktet legen min ang dette enda. Men jeg har full støtte fra en til på jobben som tør å ta tak i dette sammen med meg. De andre tørr ikke.

Men kan love deg at jeg er myyyye tøffere enn det jeg var før. Hadde jeg vært i denne situasjonen for bare noen år tilbake hadde jeg kastet inn håndklet på bare noen få dager. Men jeg er fortsatt her og står fortsatt på mitt. Men mye av det går fortsatt inn på meg.

Og hva slags svar er egentlig "men det må du" når du sier at du ikke har lyst til å gå på jobb om morgenen. Bryr hun seg i det hele tatt eller er hun litt fjern?

Hun er en styrer som alltid har ment at ting skal gjøres på hennes måte eller ingen måte. Hun var også en jeg gruet meg til å møte på jobben i starten. Men hun har kjerpet seg betraktelig. Det gjenstår vel bare å se hvor mye hun faktisk har klart å kjerpe seg til etter møtet i morgen tenker jeg.

Hun er en styrer som alltid har ment at ting skal gjøres på hennes måte eller ingen måte. Hun var også en jeg gruet meg til å møte på jobben i starten. Men hun har kjerpet seg betraktelig. Det gjenstår vel bare å se hvor mye hun faktisk har klart å kjerpe seg til etter møtet i morgen tenker jeg.
Huff. Det er jo ikke meningen at man skal grue seg til å treffe folk på jobb.
Håper dette ordner seg. Høres ut som et lite hyggelig arbeidsmiljø.

Alt var bra helt til ny ped leder kom :-s

Back
Topp