Jeg forstår veldig godt hva du snakket om. Jeg gav så mye av meg selv at jeg havna på sykehuset med blodpropp i hjernen pga dette. Eller, eneste grunnen de kan se- stress! Trakassering på jobben er et ALVOLRIG tema som er veldig fy fy å snakke om. Veldig få vil forstå hva du snakker om og ber deg om ikke være så hårsår. Men Gud som et menneske kan ødelegge for en person! Det er hun som har et problem, ikke du! Det var det i mitt tilfellet også, men jeg var ikke smart nok til å stikke. Så det endte veldig veldig dårlig. Håper virkelig ikke det skjer med deg, ja det er kanskje feigt å stikke, men til ditt eget beste. Jeg skulle ønske jeg sluttet der for flere år siden, men jeg undervurderte hva hun var i stand til å gjøre mot jeg. Jeg er naiv og tror ikke mennesker kan være så slemme! Men det viser seg at jeg tok feil!
Håper virkelig du gjør noe, ta kontakt med lederen, fagforeningen, meld det inn? Få deg en ny jobb... Det du føler er rett for deg!
Ønsker deg så masse lykke til. Fikk helt vondt i magen av å lese dette, kjente med så igjen!!!
Stor klem til deg <3