IKEA tips?

Blir sliten i beina bare av å lese denne tråden jeg :)
 
Tja... Har lest litt i tråder ang madrass her inne, og kommet over en del hvor denne ble anbefalt - blant annet av ei som jobber på Ikea. Men tror de fleste er bra altså! Velger man skumgummimadrass kan hele greia vaskes (i badekar eller maskin om man får plass), det kan ikke denne med pocketfjærer. Som noen nevner så puster den jo godt. Vi skal ha lammeskinn øverst, dropper tisselaken da for lammeskinnet tar det som kommer, og kan vaskes. Og dersom man har tisselaken / lammeskinn oppå madrassen hele tida, så forsvinner jo også argumentet for å bytte madrass for hvert barn pga krybbedødfare - ingen gulp eller tiss kan ligge og godgjøre seg inni madrassen. Så vi kjøpte med tanke på at den skal vare og brukes av eventuelle søsken senere også. Skumgummimadrass blir slitnere med åra. Dersom lammeskinn ikke funker blir det tisse/beskyttelseslaken over madrassen og vaskbar overmadrass over der igjen.

Tusen takk for så god forklaring :) Vi har også kjøpt lammeskinn, men har ikke tenkt på å bruke det i senga.. Men tenkte også å legge overmadrass OVER tisselaken... Sånn at ikke han ligger rett oppå tisselaken.. og den overmadrassen burde jo fint gå i vaskemaskina :D
 
Noen andre som skal ha vugge eller lign. på stua. Jeg kjøpte i dag etter mye frem og tilbake... Hadde ikke på IKEA så kjøpte på Barnas Hus.
 
Noen andre som skal ha vugge eller lign. på stua. Jeg kjøpte i dag etter mye frem og tilbake... Hadde ikke på IKEA så kjøpte på Barnas Hus.
Vi kommer til å ha ei vugge i stua. Pappa laga den til storesøster så det blir kos å bruke den igjen :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Noen andre som skal ha vugge eller lign. på stua. Jeg kjøpte i dag etter mye frem og tilbake... Hadde ikke på IKEA så kjøpte på Barnas Hus.
Vi fikk vugge av svigers til kommende storebror. Gleder meg sånn til å ta den frem for den er så fin...
 
Noen andre som skal ha vugge eller lign. på stua. Jeg kjøpte i dag etter mye frem og tilbake... Hadde ikke på IKEA så kjøpte på Barnas Hus.
Vi har ikke plass.. Stua og soverommet er liksom samme rom :p så blir bare sen ene senga!
 
Handla madrass, overmadrass og seng denne gangen. Har også vaskekluter og håndklær derifra, både til lillesnuppa og de to eldre og oss selv :) sist hadde jeg stellebord (sniglar), stellematte og diverse oppbevaring derifra også. Jo, og har malmkommode til klærne til Nora da
 
Noen andre som skal ha vugge eller lign. på stua. Jeg kjøpte i dag etter mye frem og tilbake... Hadde ikke på IKEA så kjøpte på Barnas Hus.
Det skal vi ja. Har fått låne vugga som vi har i familien, den som jeg og mine brødre lå i når vi var små :) greit å ha en plass å legge den lille når vi er i stuen også :)

Her blir det IKEA tur neste helg, har laget en handleliste på nettet og gleder meg til å få det unnagjort :)
 
IKEA er visst populert:p hehe masse ting som eg har lyst på! Mannen klarte å grine seg til at vi heller drar på mandag... Men DÅ får han ikkje lov å utsette det mer:p
 
IKEA er visst populert:p hehe masse ting som eg har lyst på! Mannen klarte å grine seg til at vi heller drar på mandag... Men DÅ får han ikkje lov å utsette det mer:p
Det er hvertfall mye mindre folk da iforhold til helgen :)
 
Hei! Jeg fant den :O


-- tasting fra mobil --
 
Ja! Du fant den først! :-D du var lur som søkte den opp.. jeg bladde fram og tilbake 25 sider med tråder :p
Haha. Jeg søkte på "ikea" og det var ganske mange sider å bla igjennom da og, for man kan ikke søke bare på vårt forum tror jeg.. Søkte gjennom hele driten. Ikea blir nevnt ofte :p


-- tasting fra mobil --
 
Alt dåke tar dåke bryet med;) :D eg var på jobb så kunne ikkje sitte å leite:p
 
Back
Topp