IKEA tips?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Tenkte å dra på IKEA i ettermiddag.. noen gode tips på ka eg bare måå ha til lillebror?:D stellebord har vi desverre ikkje plass til:(
 
Hmmm, babygym. Mina ELSKET den vi hadde fra IKEA. Ellers så har de en størrelse på håndkle som er en veldig grei størrelse til stellematten. Det er de som henger langs veggen, og er i mange farger (ihvertfall i åsane)
 
Du får mange sånne fine pakker med kluter,smekker,skjeer, var der i går og hamstra inn:) sånne romfordelere i skuffer er og supre!:)
 
Var på Ikea på onsdag jeg. Kjøpte seng, madrass, babytepper og beskyttelse til sprinkelseng.

De har en del koselig sengetøy også, men de har jo så rare mål til sprinkelsengdynene. De er alt for svære..

Men ellers har de mange treleker, bamser, lintøy, håndklær osv.. Og mye i freshe farger :))
 
Jeg fant en ufattelig sjarmerende kosebamse på ikea til lille gutten vår! en bulldog! Kjempe søt! =D hahha!
 
Kluter kjøpte jeg på ikea:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Åhh så mange gode tips! Denne tråden blir handle listen:p Hihi :D
 
Jeg skal på IKEA i morgen. Trenger det meste så skal kjøpe seng, stellebord, babygym, baby håndduker og div. Regner med visakortet skal få kjørt seg ;) Blir alltid mer enn hva en hadde tenkt, for en bare måååååå ha.... :)
 
Derfor mannen hater ikea:eek: hehe ble ikkje tur i dag alikavell så då håper eg på i morgen :D
Først nå når kroppen skranter at min kjære liker å gå på ikea... Jeg har jo ikke sjangs å gå gjennom hele varehuset fr å se og plukke... Vi var forrige lørdag...
 
Først nå når kroppen skranter at min kjære liker å gå på ikea... Jeg har jo ikke sjangs å gå gjennom hele varehuset fr å se og plukke... Vi var forrige lørdag...

Hehe ja då koser han seg nok;) min kjære veit at eg skal gjennom HELE nye huset i åsane så han kvir seg:p
 
Jeg skal også på IKEA i løp av uken som kommer. Det som står på lista er:
  1. Gulliver Sprinkelseng
  2. Skum- eller fjærmadrass (hva enn de anbefaler)
  3. Laken til madrassen
  4. Tisselagen (overtrekkslaken) eller begge deler.
Deretter skal jeg komme meg på prinsess og kjøpe dyne og dynetrekk der. Kan hende jeg skal kjøpe pute også, noen på tøybleieforumet som sier at det kan være lurt å bygge opp litt under babyen siden tøybleiestumpen blir så høy på natta ^^
 
Jeg skal også på IKEA i løp av uken som kommer. Det som står på lista er:
  1. Gulliver Sprinkelseng
  2. Skum- eller fjærmadrass (hva enn de anbefaler)
  3. Laken til madrassen
  4. Tisselagen (overtrekkslaken) eller begge deler.
Deretter skal jeg komme meg på prinsess og kjøpe dyne og dynetrekk der. Kan hende jeg skal kjøpe pute også, noen på tøybleieforumet som sier at det kan være lurt å bygge opp litt under babyen siden tøybleiestumpen blir så høy på natta ^^
Vi skal ha den fjærmadrassen :) den hadde vi til storebror og. Veldig god:) og lett å puste i om de skulle komme seg på magen..
 
Hehe ja då koser han seg nok;) min kjære veit at eg skal gjennom HELE nye huset i åsane så han kvir seg:p
Savner litt det gamle jeg..., er jo en dagstur om en skal gjennom hele det nye... :p Men sååååå mye mere å se og plukke på.... Gleder meg til kroppen er klar igjen....
 
2 timer unnagjort på IKEA her og! Hurra for å ha det unnagjort :) Det stedet får fram det verste i både mannen og meg ... Gulliver sprinkelseng, Vyssa Vackert madrass + sånn tynn overmadrass, sengekant, Hemnes kommode og stelletopp og en god del forskjellige bokser / romfordelere til skuffer / klesoppbevaring.
 
Vi skal ha den fjærmadrassen :) den hadde vi til storebror og. Veldig god:) og lett å puste i om de skulle komme seg på magen..

Dette er jo et ganske godt poeng. Takk for tips!

2 timer unnagjort på IKEA her og! Hurra for å ha det unnagjort :) Det stedet får fram det verste i både mannen og meg ... Gulliver sprinkelseng, Vyssa Vackert madrass + sånn tynn overmadrass, sengekant, Hemnes kommode og stelletopp og en god del forskjellige bokser / romfordelere til skuffer / klesoppbevaring.

Hva gjorde at dere valgte den madrassen? Jeg har liksom ikke noe erfaring og aner ikke hva som er best!
 
Dette er jo et ganske godt poeng. Takk for tips!



Hva gjorde at dere valgte den madrassen? Jeg har liksom ikke noe erfaring og aner ikke hva som er best!

Tja... Har lest litt i tråder ang madrass her inne, og kommet over en del hvor denne ble anbefalt - blant annet av ei som jobber på Ikea. Men tror de fleste er bra altså! Velger man skumgummimadrass kan hele greia vaskes (i badekar eller maskin om man får plass), det kan ikke denne med pocketfjærer. Som noen nevner så puster den jo godt. Vi skal ha lammeskinn øverst, dropper tisselaken da for lammeskinnet tar det som kommer, og kan vaskes. Og dersom man har tisselaken / lammeskinn oppå madrassen hele tida, så forsvinner jo også argumentet for å bytte madrass for hvert barn pga krybbedødfare - ingen gulp eller tiss kan ligge og godgjøre seg inni madrassen. Så vi kjøpte med tanke på at den skal vare og brukes av eventuelle søsken senere også. Skumgummimadrass blir slitnere med åra. Dersom lammeskinn ikke funker blir det tisse/beskyttelseslaken over madrassen og vaskbar overmadrass over der igjen.
 
Back
Topp