Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Meya*
Svensk ost... Drikk med "fläder", chips, vårruller (vegetar) og vegetarpizza... Og rösti-potetene... Og Kalles Kaviar, med dill helst... Kaffe selvsagt, og lakrissnører...
Men det var kanskje ikke matbutikken der du mente? [8D]
ORIGINAL: Qualitas
Svensk ost... Drikk med "fläder", chips, vårruller (vegetar) og vegetarpizza... Og rösti-potetene... Og Kalles Kaviar, med dill helst... Kaffe selvsagt, og lakrissnører...
sist jeg var gravid hadde jeg dilla på vårullene deres de første månedene..[:D] En halvtime før det stengte kunne jeg plutselig utbryte at NÅ måtte jeg ha våruller! Enda vi egentlig hadde lagt oss[8D][X(]
Så annen hver dag kommer mannen pesenes inn på ikea og spør etter 8 våruller... ja 8!!![X(]
ORIGINAL: Qualitas
sist jeg var gravid hadde jeg dilla på vårullene deres de første månedene..[:D] En halvtime før det stengte kunne jeg plutselig utbryte at NÅ måtte jeg ha våruller! Enda vi egentlig hadde lagt oss[8D][X(]
Så annen hver dag kommer mannen pesenes inn på ikea og spør etter 8 våruller... ja 8!!![X(]
ORIGINAL: Rugebolla
har ikea kommet ned til sør enda ? [:)]
ORIGINAL: 1984Ida
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00166905
Denne er ett must have her i huset [:D] Har spart oss for flere diskusjoner om fjernkontroll-rot etter at vi fikk denne i hus [;)]