ikea must haves ;P?

Annicken

Forumet er livet
skal kjøpe hemnes dagsengen på ikea i morgen =)

så noen tips til ikea must haves ? eller ikea elsk =()?

Svensk ost... Drikk med "fläder", chips, vårruller (vegetar) og vegetarpizza... Og rösti-potetene... Og Kalles Kaviar, med dill helst... Kaffe selvsagt, og lakrissnører...

Men det var kanskje ikke matbutikken der du mente? [8D]

ORIGINAL: *Meya*

Svensk ost... Drikk med "fläder", chips, vårruller (vegetar) og vegetarpizza... Og rösti-potetene... Og Kalles Kaviar, med dill helst... Kaffe selvsagt, og lakrissnører...

sist jeg var gravid hadde jeg dilla på vårullene deres de første månedene..[:D] En halvtime før det stengte kunne jeg plutselig utbryte at NÅ måtte jeg ha våruller! Enda vi egentlig hadde lagt oss[8D][X(]

Så annen hver dag kommer mannen pesenes inn på ikea og spør etter 8 våruller... ja 8!!![X(]

ORIGINAL: Rugebolla

har ikea kommet ned til sør  enda  ? [:)]

jupp in diiiiiiiiiiiid ;P

ORIGINAL: Qualitas

sist jeg var gravid hadde jeg dilla på vårullene deres de første månedene..[:D] En halvtime før det stengte kunne jeg plutselig utbryte at NÅ måtte jeg ha våruller! Enda vi egentlig hadde lagt oss[8D][X(]

Så annen hver dag kommer mannen pesenes inn på ikea og spør etter 8 våruller... ja 8!!![X(]

hihi tøft =)

nei var vel ikke akkuart det jeg mente ;P

ORIGINAL: Qualitas

Her har de matbutikk da, så vi slipper ta det i restauranten.

ORIGINAL: Annicken

har ikea kommet ned til sør  enda  ? [:)]

jupp in diiiiiiiiiiiid ;P

endelig [:D]

jupp=)=)=)=)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00166905

Denne er ett must have her i huset [:D] Har spart oss for flere diskusjoner om fjernkontroll-rot etter at vi fikk denne i hus [;)]

liker veldig godt barometer-lampene!:) og disse glassflaskene med sånn gammel kork. de har vi veldig mange av. setter dem fulle av vann i kjøleskapet så vi alltid har isvann:) så syunes jeg tyttebærsaften er nydelig!:)

Kjøpe  alltid telys når jeg er på Ikea! [:)]

ORIGINAL: 1984Ida

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00166905

Denne er ett must have her i huset [:D] Har spart oss for flere diskusjoner om fjernkontroll-rot etter at vi fikk denne i hus [;)]

men siden vi har ¨sånn fake skinn der vi kan henge en sånn, vil den vel skli rett av =(?

Vi har satt den fast nedi sofaen på en måte, glir ikke ut her [:)]

Back
Topp