har bestilt ny ul i uke 12, og til uke 16. Venter på svar om det passe de dagene jeg har foreslått.
Det håper jeg for din del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har bestilt ny ul i uke 12, og til uke 16. Venter på svar om det passe de dagene jeg har foreslått.
Sååå gøy![]()
Hadde du klart å vente så lenge da?Jaaa!!![]()
Jeg fikk valg mellom ul i ukene 12-14.. Jeg valgte nærmest uke 12.. Vet ikke om jeg angrer på det.. Om det var best å vente til uke 14? :/ 13? heheh
Hadde du klart å vente så lenge da?![]()
Kan jeg spørre om det er en spesiell grunn til at du får så mange UL? Du trenger ikke svare om du ikke har lyst, men jeg er en veldig nysgjerrig personJa, føler meg veldig veldig heldig.. Har ikke sett så ofte førHar alltid vært tidlig ul, men da bestilt selv i uke 11 =)
Men da er det ikke så lenge til du får vite kjønn likevelHahaha, nei det er det som er tingen!Jeg hadde ikke det.. Men tenkte uke 14 vil vel gjerne kunne si meg kjønnet.. hmm
Kan jeg spørre om det er en spesiell grunn til at du får så mange UL? Du trenger ikke svare om du ikke har lyst, men jeg er en veldig nysgjerrig person![]()
Men da er det ikke så lenge til du får vite kjønn likevel![]()
Uuups,sorry, d hadde hengt seg opp her
Ny UL imorgen..
Nerver i tusen spinn..
Så hjertet slå får 2 uker siden, vil det slå imorgen og?
Vil fosteret ha utviklet seg som det skal?
ÆÆ!
Grugleder meg =)
HeiEr helt ny her og lurer på hvor langt du er på vei siden du gruer deg sånn? Når hadde du første UL?
Krysser fingre for imorgen
![]()
Så koselig! Nå ble jeg gladÅh glede meg sånn til 7. Oktober, da er det vår tur
![]()
Såååå kjekt å hørehåper du klarer å senke skuldre og nyte
dette SKAL gå bra
og jeg liker innstilling med at sa ikke er aktuellt, for det er det ikke
![]()
Det er fordi jeg hadde et veldig farlig svangerskap sist og nå får jeg veldig god oppfølgingForteller mer senere når jeg har avslørt meg til familien
![]()
Men da er det jo kjempebra at du får en god oppfølging av helsevesenet nå!![]()