iiiiiiiiik! :)

Lykke lykke til :D

Så bra:)

Heldige deg! :-) Bestilte ul i dag, og hadde håpet å få time neste uke, eller uka etter det.. men fikk ikke time før 1.oktober! Blir spennende å se om det virkelig er noe der inne :-) Måtte ukene gå fort

Så godt at alt står bra til, nå kan du senke skuldrene og nyte tiden!!! :)

Heldige deg! :) Bestilte ul i dag, og hadde håpet å få time neste uke, eller uka etter det.. men fikk ikke time før 1.oktober! Blir spennende å se om det virkelig er noe der inne :) Måtte ukene gå fort

Du får muligens hørt hjertelyden før den tid!! :)

Ååååh, så bra!! Det var kjekt å høre :) Da er det bare å slappe av og glede seg til neste gang om 4 uker ;)

Ja, nå kan jeg endelig si at ; Jeg klarer å slappe av.. Han sa risikoen for SA nå, var 2-3 %.. Men jeg sa det kunne vi bare pakke vekk, for en SA er ikke aktuelt! ;) hihi.. =)

Så da skal jeg nyte tiden frem til neste ul. for DA kommer nervene! Heheh..

Så flott!!! Kjenner jeg får veldig lyst selv... er utrolig at det er noe der synes jeg!

Jaa, og det var helt utrolig hvor mye den hadde vokst på 2 uker :O
Sist var det litt leiting for å finne det lille knøttet.. Men nå stakk han inn ultralyden og vops, der lå lille <3 <3
"Ja, men se heeer ja!" .. hehe,

Men jeg føøøøler meg ikke gravid.. Utenom når jeg ikke har spist på en stund, da blir jeg kvalm..
Eller hvis jeg er veldig aktiv, da får jeg vondt i bekkenet.. Ellers - nada! :O Rart .. hehe

Åå, gøøøøy! <3
Lille var helt perfekt! Ble satt noen dager tilbake, men det har ikke noe å si :D
Fikk ny ul om 4 uker! <3 Gleder meg :D Utrolig spennende å se den lille vokse sånn for hver gang vi er inne <3
Åh! Så kjekt :-) heldig som får se så ofte :-)

har bestilt ny ul i uke 12, og til uke 16. Venter på svar om det passe de dagene jeg har foreslått.

Sååå gøy :D

Back
Topp