Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha hvor booor dere da ? bryllupet er 30.juni :DSerenity skrev:
en haug med bv damer er jo ikke det værste som kan skje!
Læidy Bla Bla skrev:
hahaha hvor booor dere da ? bryllupet er 30.juni :DSerenity skrev:
en haug med bv damer er jo ikke det værste som kan skje!
30 min sørvest for Trondheim! Skal gifte meg i tinghuset i mai/juni (med middag med de nærmeste) og så skal vi ha en fest 4 august, så jeg gleder meg sånn!!!! Vi gir en lang F i hva andre mener om ting, vi gjør det som vi ønsker.
Skal ha hagefest(hvis været holder seg) med lange stoffremser hengende mellom trærne og perlesnorer/glassstenssnorer, litt usikker på blomstene enda fordi markblomstene har vel takket litt for seg i august da... Skal ha en lett og fin brudekjole som jeg kan ta en løpetur i hagen med utover kvelden, hihi!
(jeg har en kronisk utmattelse så jeg klarer ikke fullt kjør hele dagen, derfor deler vi det opp)
Du inspirerte meg veldig nå da så nå må jeg ta en runde på ebay igjen å se på ting jeg kan pynte med!!! Bra du drar meg bort fra a4 stilen for jeg er egentlig lite a4 selv!
Superromantisk med wiccabryllup da, jeg kjente noen tidligere som har samme troen :)
Syns kjole nr to var desidert mest perfekt til et middelalderbryllup.Muskatt skrev:
Jeg var barbeint og brukte markblomster i bryllupet mitt. Skal kjolen sys til deg vil jeg anbefale at du likevel får laget noen skinnsko eller tøfler i samme stil som kjolen. Er du uheldig med været vil det bli kaldt å gå barbent til de små timer. Greit å ha noe som passer som du kan skli inn i etter hvert.
Når det kommer til grillmat vil jeg heller anbefale helgrillet lam enn gris. Lettere å få saftig. Kanskje du til og med kan få tak i en slik ursau. Vet noen driver med den rasen ennå. Eldste sausen her til lands.
Gjetter på at du kan få mange idéer og ikke minst inspirasjon, både til pynt og alt om du søker litt på googles bildesøk ;-)
om noen kjenner noen som kan danse slik, så si ifra ! tviler på at jeg finner noen med det første, men det er jo så fint :)Serenity skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=nyHIJ35Mlbc&feature=results_main&playnext=1&list=PL7E869056F20DB0B1
Mrs Lutz skrev:
om noen kjenner noen som kan danse slik, så si ifra ! tviler på at jeg finner noen med det første, men det er jo så fint :)Serenity skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=nyHIJ35Mlbc&feature=results_main&playnext=1&list=PL7E869056F20DB0B1
det ser ut som to magedansere med litt folklorisk preg...ikke akkurat nordisk middelalder men. fint ja:) hvor bor du? kanskje jeg kjenner noen dansere i nærheten som tar slike oppdrag...
Serenity skrev:
Mrs Lutz skrev:
det ser ut som to magedansere med litt folklorisk preg...ikke akkurat nordisk middelalder men. fint ja:) hvor bor du? kanskje jeg kjenner noen dansere i nærheten som tar slike oppdrag...
hei hei
det er ikke middelalderen som er viktigst , det er en paganistisk/wiccan vielse , men åsatro osv. så middelalder er ikke det som er mest i fokus, men natur og kjærlighet :)
Høres ut som et eventyrbryllup jeg absolutt ville vært en del av hvis jeg var din vennNøste77 skrev:
Drit i alle andre og gjør det akkurat slik du vil!
Og med hensyn til kjole, så likte jeg den nederste aller best...i grønn da selvfølgeligLikte den andre og, men den nederste best.
Masse lykke til med planlegginga!