iiiiiiiiiiingen forstår meeeg jooo .. *furte* !

oi så bra! hvorforborduikkehervedmegdaaaaaaaa!!!!! ble skikkelig engasjert når jeg leste tråden her!

Vet du hva, det er deres bryllup og hele poenget der er at dere skal få det slik dere vil.
Hvis noen ikke forstår det, så sier du nøyaktig det til dem. :)

hvilken dato gifter du deg da?

Jeg syns planene dine høres HELT perfekt ut!

Det er jo det ypperlige til et ekte sommerslig bryllup! vil du ta den helt ut så serverer dere sjømat eller annen ultimat sommermat også:D

Avslappede bryllup er jo herlige, og markblomster og bare bein passer jo perfekt sammen!!

Pass på nå så ikke det plutselig dukker opp en haug med BV damer 

hahaha hvor booor dere da ? bryllupet er 30.juni :D 

en haug med bv damer er jo ikke det værste som kan skje! 

Serenity skrev:

30 min sørvest for Trondheim! Skal gifte meg i tinghuset i mai/juni  (med middag med de nærmeste) og så skal vi ha en fest 4 august, så jeg gleder meg sånn!!!! Vi gir en lang F i hva andre mener om ting, vi gjør det som vi ønsker. 

Skal ha hagefest(hvis været holder seg) med lange stoffremser hengende mellom trærne og perlesnorer/glassstenssnorer, litt usikker på blomstene enda fordi markblomstene har vel takket litt for seg i august da... Skal ha en lett og fin brudekjole som jeg kan ta en løpetur i hagen med utover kvelden, hihi!

(jeg har en kronisk utmattelse så jeg klarer ikke fullt kjør hele dagen, derfor deler vi det opp)

Du inspirerte meg veldig nå da så nå  må jeg ta en runde på ebay igjen å se på ting jeg kan pynte med!!! Bra du drar meg bort fra a4 stilen for jeg er egentlig lite a4 selv! 

Superromantisk med wiccabryllup da, jeg kjente noen tidligere som har samme troen :)

Selv om jeg er en av de som ville stått hvit brud så synes jeg det er dritbra at du gjør det på din måte, det er jo bryllupet ditt for sva....!
Jeg hadde elsket å være med å bidra med ideer dersom jeg hadde en venninne som skulle gifta seg sånn som du.
Skjønner godt at du er litt oppgitt!

Syns kjole nr to var desidert mest perfekt til et middelalderbryllup.
Jeg var barbeint og brukte markblomster i bryllupet mitt. Skal kjolen sys til deg vil jeg anbefale at du likevel får laget noen skinnsko eller tøfler i samme stil som kjolen. Er du uheldig med været vil det bli kaldt å gå barbent til de små timer. Greit å ha noe som passer som du kan skli inn i etter hvert.
Når det kommer til grillmat vil jeg heller anbefale helgrillet lam enn gris. Lettere å få saftig. Kanskje du til og med kan få tak i en slik ursau. Vet noen driver med den rasen ennå. Eldste sausen her til lands.

Gjetter på at du kan få mange idéer og ikke minst inspirasjon, både til pynt og alt om du søker litt på googles bildesøk ;-)

Læidy Bla Bla skrev:

Serenity skrev:

30 min sørvest for Trondheim! Skal gifte meg i tinghuset i mai/juni  (med middag med de nærmeste) og så skal vi ha en fest 4 august, så jeg gleder meg sånn!!!! Vi gir en lang F i hva andre mener om ting, vi gjør det som vi ønsker. 

Skal ha hagefest(hvis været holder seg) med lange stoffremser hengende mellom trærne og perlesnorer/glassstenssnorer, litt usikker på blomstene enda fordi markblomstene har vel takket litt for seg i august da... Skal ha en lett og fin brudekjole som jeg kan ta en løpetur i hagen med utover kvelden, hihi!

(jeg har en kronisk utmattelse så jeg klarer ikke fullt kjør hele dagen, derfor deler vi det opp)

Du inspirerte meg veldig nå da så nå  må jeg ta en runde på ebay igjen å se på ting jeg kan pynte med!!! Bra du drar meg bort fra a4 stilen for jeg er egentlig lite a4 selv! 

Superromantisk med wiccabryllup da, jeg kjente noen tidligere som har samme troen :)

mye bedre å dele det opp, sånn at du får full glede av alt sammen !
du kan jo høre med blomsterbutikken hva de har av forskjellige blomster, som ikke et av typen "typiske bryllupsblomster"..
blir sikkert kjempe bra! :D

Muskatt skrev:
Syns kjole nr to var desidert mest perfekt til et middelalderbryllup.
Jeg var barbeint og brukte markblomster i bryllupet mitt. Skal kjolen sys til deg vil jeg anbefale at du likevel får laget noen skinnsko eller tøfler i samme stil som kjolen. Er du uheldig med været vil det bli kaldt å gå barbent til de små timer. Greit å ha noe som passer som du kan skli inn i etter hvert.
Når det kommer til grillmat vil jeg heller anbefale helgrillet lam enn gris. Lettere å få saftig. Kanskje du til og med kan få tak i en slik ursau. Vet noen driver med den rasen ennå. Eldste sausen her til lands.

Gjetter på at du kan få mange idéer og ikke minst inspirasjon, både til pynt og alt om du søker litt på googles bildesøk ;-)

hadde vært dumt med blåfrosne tær ! usj

får høre litt med de som kommer hva de liker kanskje.. siden jeg ikke spiser noe av det, så spiller det jo ingen rolle for meg hva som blir grillet :P

Mrs Lutz skrev:

Serenity skrev:
om noen kjenner noen som kan danse slik, så si ifra ! tviler på at jeg finner noen med det første, men det er jo så fint :)
http://www.youtube.com/watch?v=nyHIJ35Mlbc&feature=results_main&playnext=1&list=PL7E869056F20DB0B1

det ser ut som to magedansere med litt folklorisk preg...ikke akkurat nordisk middelalder men. fint ja:) hvor bor du? kanskje jeg kjenner noen dansere i nærheten som tar slike oppdrag...

hei hei
det er ikke middelalderen som er viktigst , det er en paganistisk/wiccan vielse , men åsatro osv. så middelalder er ikke det som er mest i fokus, men natur og kjærlighet :)

Serenity skrev:

Mrs Lutz skrev:

Serenity skrev:
om noen kjenner noen som kan danse slik, så si ifra ! tviler på at jeg finner noen med det første, men det er jo så fint :)
http://www.youtube.com/watch?v=nyHIJ35Mlbc&feature=results_main&playnext=1&list=PL7E869056F20DB0B1

det ser ut som to magedansere med litt folklorisk preg...ikke akkurat nordisk middelalder men. fint ja:) hvor bor du? kanskje jeg kjenner noen dansere i nærheten som tar slike oppdrag...

hei hei
det er ikke middelalderen som er viktigst , det er en paganistisk/wiccan vielse , men åsatro osv. så middelalder er ikke det som er mest i fokus, men natur og kjærlighet :)

jada synes absolutt det passer, men tolket det slik at du skulle ha middelaldertema i tillegg til wicca pga stilen på kjolen.

Spess....lykke til

Regan skrev:
Spess....lykke til

ja.. noen må jo være det og..

synnes det er gøy jeg når folk gjør noe uten om det vanlige

Høres ut som et eventyrbryllup jeg absolutt ville vært en del av hvis jeg var din venn
Drit i alle andre og gjør det akkurat slik du vil!

Og med hensyn til kjole, så likte jeg den nederste aller best...i grønn da selvfølgelig  Likte den andre og, men den nederste best.
Masse lykke til med planlegginga!

Nøste77 skrev:
Høres ut som et eventyrbryllup jeg absolutt ville vært en del av hvis jeg var din venn
Drit i alle andre og gjør det akkurat slik du vil!

Og med hensyn til kjole, så likte jeg den nederste aller best...i grønn da selvfølgelig  Likte den andre og, men den nederste best.
Masse lykke til med planlegginga!

aww takk :D 
heller mer og mer mot den nederste ja :D  

kansje mannen din kan løfte deg av hesten når du kommer frem viss du er redd for å ikke komme ned elegant :-)

Back
Topp