iiiiiiiiiiingen forstår meeeg jooo .. *furte* !

Syntes den du hadde tegna på var fin :-)

vill ha de i sånn ivy grønn velur farge på en måte.

Serenity skrev:

*Meya* skrev:
Søsteren min hadde middelalderbryllup. Men det er ingen bilder fra bryllupet i denne artikkelen, men der fortalte de hvordan de skulle ha det i alle fall: http://www.adressa.no/forbruker/article20492.ece

så morro at andre og gjør det :D 
ble det bra?

De sier så, jeg var ikke der... 

*Meya* skrev:

Serenity skrev:

*Meya* skrev:
Søsteren min hadde middelalderbryllup. Men det er ingen bilder fra bryllupet i denne artikkelen, men der fortalte de hvordan de skulle ha det i alle fall: http://www.adressa.no/forbruker/article20492.ece

ble det bra?

ååh.. ok. :)

Serenity skrev:

*Meya* skrev:

Serenity skrev:

*Meya* skrev:

ble det bra?

Jeg kjente henne ikke den gangen ;)

*Meya* skrev:

Serenity skrev:

*Meya* skrev:

Serenity skrev:

*Meya* skrev:

ble det bra?

Jeg kjente henne ikke den gangen ;)

ååå har dere fått kontakt nå ?

Kjole nummer to er ganske lik den type jeg ser for meg som bryllupskjole. Bare at jeg går for en lys variant.
Gifter jeg meg om sommeren, vil jeg gjerne gjøre det barbeint.
Og markblomster er et must!

Et bryllup skal være personlig. Uansett hvor mange man deler den med, så skal dagen være i brudeparets tegn. 

(Jeg hater stive, upersonlige og elegante bryllup).

Tips når det gjelder hesten- end opp ved en trapp. Altså lag en provisorisk trapp der du stanser. Eller få et par menn til å løfte deg av :P

siden det er bryllup ville jeg gått for kjole n 2.
hadd vært utrolig fint med en laaaaang kappe med hette over når du kom på hest som la seg over hesten bakover (slik uten ermer) (jeg laget en slik til tryll her inne)

ellers så tror jeg marblomster og knudret naturlig treværk hadde vært fint som pynt.
oi her kom det mye ideer oppi hode mitt her.

Jeg synes det er fint at du velger det du vil og ikke lever opp til alle andres forventninger :)
Ei jeg kjenner giftet seg i en kjole ala den grønne, hun sydde selv da.. hun har helt dilla på alver og middelalder osv.. bryllupskaken var en borg og var nok veldig lite a4 i hennes bryllup.. hun kom også ridene på hest faktisk.. 
Lykke til med planlegging din lille heldiggris :) 

Serenity skrev:

ååå har dere fått kontakt nå ?

Ja, det har vi. Sånn noe i alle fall. 

Hehe den dansen der, vet ikke hvorfor, men ser for meg bøkene om Gor når jeg ser sånt, vet ikke helt hvorfor :P

:D 

åååå jeg eeelsker alle tankene og ideene dere jenter :D bare kom men fler ! 

må nok lage en trappesak altså. for det er ikke lett å skli ned fra en nesten 2 meter høy gamp.. meeed kjole !! ender med å få den over hodet hahaha

barbein vil jeg og være :D kan jo ikke ha pensko på setra .

synes det der virker veldig spennende. synes den kjolen nr.2 var kjempefin:) markblomster er jo supert, er noe jeg kunne tenkt meg selv:)

hva syntes dere om helgrillet gris?
jeg er jo vegetarianer, så jeg syntes hele greia ser makaber uta haha.
men er det best meg grillmat i alle variasjoner, eller helgrillet?

Jeg ville hatt masse forskjellig. 
I våres var vi i konf. hvor det var helgrilla gris og jeg så for meg at den snurra rundt, men den lå inni en ovn hele tiden  Og kjøttet ble igrunn litt tørt synes jeg.
Min mening hvertfall 

EFM skrev:
Jeg ville hatt masse forskjellig. 
I våres var vi i konf. hvor det var helgrilla gris og jeg så for meg at den snurra rundt, men den lå inni en ovn hele tiden  Og kjøttet ble igrunn litt tørt synes jeg.
Min mening hvertfall 

tror ikke helt jeg liker tanken på den grisen jeg heller haha 

Serenity skrev:
haha ok.. nå skal jeg sutre litt...
jeg har jo ingen venner som forstår meg.. 

driver å planlegger bryllupet vårt.. det skal holdes på en seter, men en paganistisk vielse, med wicca prest og pretsinne..

kjolen min er mørk grønn, i middelalderstil, og alt skal være veldig.. avslappet..
men alle er jo så opptatt av at ting skal være A4--
det er jo ikke rom for noe kreativitet her i verden haha
jeg kan jo ikke planlegge dette sammen med noen.. alle tenker hvit kjole og slør.. esker til gave ved hver tallerken.. stilfulle bordkort og innbydelser..
jeg tenker markblomster og bare føtter ho ho 

føler meg jo helt alene her i verden haha .. nei huffamei..

dagen syt fra meg..

dagen syt fra meg..Jeg drømmer om sørt kjole eller rød... Så vil jeg gifte meg på fjellet, inni en grotte fylt med tusenvis av stearinglys. Mannen jeg gifter meg med kan bare glemme og ha dress på, han skal ha bandhettegenser og en valgfri bukse :P

Såeeeee... Det er ikke bare du som drømmer om noe litt utenom det vanlige :)

ååååååh jeg eeeeelsker ideene dine!!!!!!!!! *drømme* hvis du rir i damesal så er ikke det å bli 'løftet' ned av hesten noe problem, ei venninne har gjort det før og sier det er kjempelett å komme seg ned (litt øvelse må til for å sitte godt i en sånn sal)

markblomster er så vakkert....*sukke*

Rekekreke skrev:

Serenity skrev:
haha ok.. nå skal jeg sutre litt...
jeg har jo ingen venner som forstår meg.. 

driver å planlegger bryllupet vårt.. det skal holdes på en seter, men en paganistisk vielse, med wicca prest og pretsinne..

kjolen min er mørk grønn, i middelalderstil, og alt skal være veldig.. avslappet..
men alle er jo så opptatt av at ting skal være A4--
det er jo ikke rom for noe kreativitet her i verden haha
jeg kan jo ikke planlegge dette sammen med noen.. alle tenker hvit kjole og slør.. esker til gave ved hver tallerken.. stilfulle bordkort og innbydelser..
jeg tenker markblomster og bare føtter ho ho 

føler meg jo helt alene her i verden haha .. nei huffamei..

dagen syt fra meg..

dagen syt fra meg..Jeg drømmer om sørt kjole eller rød... Så vil jeg gifte meg på fjellet, inni en grotte fylt med tusenvis av stearinglys. Mannen jeg gifter meg med kan bare glemme og ha dress på, han skal ha bandhettegenser og en valgfri bukse :P

Såeeeee... Det er ikke bare du som drømmer om noe litt utenom det vanlige :)

viktig å gjøre som man vil syntes jeg !
håper du finner en som deler drømmene dine !

Læidy Bla Bla skrev:
ååååååh jeg eeeeelsker ideene dine!!!!!!!!! *drømme* hvis du rir i damesal så er ikke det å bli 'løftet' ned av hesten noe problem, ei venninne har gjort det før og sier det er kjempelett å komme seg ned (litt øvelse må til for å sitte godt i en sånn sal)

markblomster er så vakkert....*sukke*

jeg har ni mnd på meg ! så skal begynne å øve ja !

fant 2 jenter i stallen som ville lære den dansen og !

Back
Topp