Iherb

I dag kom min første pakke. Vi testa babykjeks fra Ella's kitchen. Yummy.. de var litt harde så det tok laang tid å spise og ble mye sygling :p
Innholder palmeolje...:confused: men tenker de er greie å ha i veska hvertfall:)

Søøøte snuppa di! <3 Hun har samme body som gutten min, bare at han har i blå selvfølgelig :p Kjempefin er dem :)

Hva er alt dette?
det er shaker som smaker som iskaffe med karamell, mye sunnere enn de i matbutikken :)
frysetørket frukt, marius liker de. ikke tilsatt sukker og er et godt alternativ til kjeks feks
forskjellige sjokoladebarer som er sunnere enn vanlig sjokolade, slik at jeg kan unne meg noe godt med god samvittighet :)

det er shaker som smaker som iskaffe med karamell, mye sunnere enn de i matbutikken :)
frysetørket frukt, marius liker de. ikke tilsatt sukker og er et godt alternativ til kjeks feks
forskjellige sjokoladebarer som er sunnere enn vanlig sjokolade, slik at jeg kan unne meg noe godt med god samvittighet :)
Problemet mitt er at hvis jeg har de barene i hus så lever jeg på de til det er tomt:confused:

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Problemet mitt er at hvis jeg har de barene i hus så lever jeg på de til det er tomt:confused:

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
jeg har lyst på de peanuttsjokolade rundingene hele tiden! men har alt spist 1 slik i dag, så jeg mååå klare å vente til i morgen :P

Jeg søkte bare på baby cookies. Så kjøpte jeg den med vanilje fra ellas kitchen. Og så søkte jeg på atkins. Så valgte jeg de barene som så best ut :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Smaker de godt altså? Er så skeptisk til shaker. Holdt på å brekke meg da jeg prøvde noen fra apoteket ;)

De er nydelige! Jummy ♡
De fra apoteket smaker gjørmevann :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ahaa:) Får ta en tur innom i morgen å bestille litt:D Tar det lang tid før pakka kommer?

Ahaa:) Får ta en tur innom i morgen å bestille litt:D Tar det lang tid før pakka kommer?
Nei noen dager bare :)
Husk å bestille varer for under 200 kr. Så slipper du toll :)

De er nydelige! Jummy ♡
De fra apoteket smaker gjørmevann :p

Oki. Da skal det prøves etter ammingen er et endt kapittel. Takk for tips :D

Finnes det noe godt godis som ikke er sjokolade eller frukt, men som er sunt der?

-talatuten-

Back
Topp