*Riri*
April 2013's babymage
Hva er alt dette?Dette fikk jeg i dag
Vis vedlegget 41268
Disse er vanvittig gode!!
Vis vedlegget 41269
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er alt dette?Dette fikk jeg i dag
Vis vedlegget 41268
Disse er vanvittig gode!!
Vis vedlegget 41269
I dag kom min første pakke. Vi testa babykjeks fra Ella's kitchen. Yummy.. de var litt harde så det tok laang tid å spise og ble mye sygling
Innholder palmeolje...men tenker de er greie å ha i veska hvertfall
![]()
det er shaker som smaker som iskaffe med karamell, mye sunnere enn de i matbutikkenHva er alt dette?
Problemet mitt er at hvis jeg har de barene i hus så lever jeg på de til det er tomtdet er shaker som smaker som iskaffe med karamell, mye sunnere enn de i matbutikken
frysetørket frukt, marius liker de. ikke tilsatt sukker og er et godt alternativ til kjeks feks
forskjellige sjokoladebarer som er sunnere enn vanlig sjokolade, slik at jeg kan unne meg noe godt med god samvittighet![]()
jeg har lyst på de peanuttsjokolade rundingene hele tiden! men har alt spist 1 slik i dag, så jeg mååå klare å vente til i morgenProblemet mitt er at hvis jeg har de barene i hus så lever jeg på de til det er tomt
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Jeg søkte bare på baby cookies. Så kjøpte jeg den med vanilje fra ellas kitchen. Og så søkte jeg på atkins. Så valgte jeg de barene som så best utLinkeeeeer?![]()
Smaker de godt altså? Er så skeptisk til shaker. Holdt på å brekke meg da jeg prøvde noen fra apoteketdet er shaker som smaker som iskaffe med karamell, mye sunnere enn de i matbutikken
frysetørket frukt, marius liker de. ikke tilsatt sukker og er et godt alternativ til kjeks feks
forskjellige sjokoladebarer som er sunnere enn vanlig sjokolade, slik at jeg kan unne meg noe godt med god samvittighet![]()
Ahaadet er shaker som smaker som iskaffe med karamell, mye sunnere enn de i matbutikken
Nei noen dager bareAhaaFår ta en tur innom i morgen å bestille litt
Tar det lang tid før pakka kommer?
Oki. Da skal det prøves etter ammingen er et endt kapittel. Takk for tipsDe er nydelige! Jummy ♡
De fra apoteket smaker gjørmevann
Takk♥ ja, de bodyene er såå fineSøøøte snuppa di! <3 Hun har samme body som gutten min, bare at han har i blå selvfølgeligKjempefin er dem
![]()
Bestilte på torsdagskveld. Pakken ble levert i gårAhaaFår ta en tur innom i morgen å bestille litt
Tar det lang tid før pakka kommer?
Stemmer det, hadde jeg glemt. Takk for påminnelsenNei noen dager bare![]()
Husk å bestille varer for under 200 kr. Så slipper du toll![]()
Oi, ja da kommer den fortBestilte på torsdagskveld. Pakken ble levert i går![]()
Hva da?Da har jeg bestilt også![]()
Babykjeks, barer og sånn tørka fruktHva da?