Igjen, julegaver

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva får dine foreldre av mini? Sliter med å finna ut kva dei skal få...

De får fotobok + en ting hver fra de små :-)

De får ikke noe spesielt bare fra henne. Det er hun altfor liten til.

De får en gave av familien felles.
Kanskje mamma får noe, bare fordi hun får flere gaver uansett.
Har laget en kalender som jeg sikkert kan skrive at er fra henne.
Ellers synes jeg sånn er unødvendig.

De får noe av oss alle. :)

Fotokalender :)

Innrammet bilde :-) har kamera og fotoprinter :-) ramme kjøpt på Nille :-)

Fra vesla får de t-skjorter med Grandma/ Grandpa since 2014 på. Samme får min bror og søster, da med auntie og uncle selvfølgelig. Første barnebarn på min side, så tenkte det var litt gøy.
Fra oss får de fotokalender med bilde av henne, og mamma får forstørret bilde av 4-generasjoner (oldefar, bestemor, mamma og vesla) fra dåpen.

Har ikke kjøpt egen gave fra henne, kommer ikke til å gjøre det i år

Måtte lese to ganger. Lillesøster er 9 mnd. Hun kan ikke velge eller handle noe til mine foreldre. Syns det er helt meningsløst. Foreldrene mine får gave av meg og mannen.

Våre foreldre får fra oss alle, og i år blir det forstørrelse av bilde av miniville.
Hvis syvåringene vil lage noe i tillegg får de såklart det :-)

Måtte lese to ganger. Lillesøster er 9 mnd. Hun kan ikke velge eller handle noe til mine foreldre. Syns det er helt meningsløst. Foreldrene mine får gave av meg og mannen.
Ha enig der. Kommer nok til å vente til hun kanskje lager noe i barnehagen eller hjemme som hun kan gi:)

Jeg tenker at vi kan vente med det til hun har glede av å gi noe og kan lage noe selv :-)

Men du skriver vel navnet på pakkelappen sammen med dere andre? Her får de kalender og bilder av barna og kanskje en ting i tillegg. Noe blir i en pakke fra barna, noe i en pakke fra oss. Synes det faller seg ganske naturlig at de har navnet på pakkelappen når det tross alt er de det er bilder av. Egentlig synes jeg de tingene er mest fra barna og ikke oss voksne.

Men jeg er håpløs og kjøper gaver til unga fra kattene også da;)

Men du skriver vel navnet på pakkelappen sammen med dere andre? Her får de kalender og bilder av barna og kanskje en ting i tillegg. Noe blir i en pakke fra barna, noe i en pakke fra oss. Synes det faller seg ganske naturlig at de har navnet på pakkelappen når det tross alt er de det er bilder av. Egentlig synes jeg de tingene er mest fra barna og ikke oss voksne.

Men jeg er håpløs og kjøper gaver til unga fra kattene også da;)
Jeg skriver til xxxxxx fra (xxxx, xxxxx, xxxxx, og xxxxx) Men det er ikke fra barna. Storesøster på 3 år lager noen tegninger og de skriver vi til f.eks bestemor fra storesøster. Blir helt feil for meg og skrive fra lillesøster. Hun har verken laget noe eller vært med på å plukke ut gaver i butikken. Så gavene er fra hele familien, ikke lillesøster alene. Det syns jeg blir tull. :p

Jeg skriver til xxxxxx fra (xxxx, xxxxx, xxxxx, og xxxxx) Men det er ikke fra barna. Storesøster på 3 år lager noen tegninger og de skriver vi til f.eks bestemor fra storesøster. Blir helt feil for meg og skrive fra lillesøster. Hun har verken laget noe eller vært med på å plukke ut gaver i butikken. Så gavene er fra hele familien, ikke lillesøster alene. Det syns jeg blir tull. :p
Ja ja, men da er jo gavene fra henne å, etter min mening;)

Back
Topp