Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha enig der. Kommer nok til å vente til hun kanskje lager noe i barnehagen eller hjemme som hun kan giMåtte lese to ganger. Lillesøster er 9 mnd. Hun kan ikke velge eller handle noe til mine foreldre. Syns det er helt meningsløst. Foreldrene mine får gave av meg og mannen.
Måtte lese to ganger. Lillesøster er 9 mnd. Hun kan ikke velge eller handle noe til mine foreldre. Syns det er helt meningsløst. Foreldrene mine får gave av meg og mannen.
Men du skriver vel navnet på pakkelappen sammen med dere andre? Her får de kalender og bilder av barna og kanskje en ting i tillegg. Noe blir i en pakke fra barna, noe i en pakke fra oss. Synes det faller seg ganske naturlig at de har navnet på pakkelappen når det tross alt er de det er bilder av. Egentlig synes jeg de tingene er mest fra barna og ikke oss voksne.Måtte lese to ganger. Lillesøster er 9 mnd. Hun kan ikke velge eller handle noe til mine foreldre. Syns det er helt meningsløst. Foreldrene mine får gave av meg og mannen.
EnigJeg tenker at vi kan vente med det til hun har glede av å gi noe og kan lage noe selv![]()
Jeg skriver til xxxxxx fra (xxxx, xxxxx, xxxxx, og xxxxx) Men det er ikke fra barna. Storesøster på 3 år lager noen tegninger og de skriver vi til f.eks bestemor fra storesøster. Blir helt feil for meg og skrive fra lillesøster. Hun har verken laget noe eller vært med på å plukke ut gaver i butikken. Så gavene er fra hele familien, ikke lillesøster alene. Det syns jeg blir tull.Men du skriver vel navnet på pakkelappen sammen med dere andre? Her får de kalender og bilder av barna og kanskje en ting i tillegg. Noe blir i en pakke fra barna, noe i en pakke fra oss. Synes det faller seg ganske naturlig at de har navnet på pakkelappen når det tross alt er de det er bilder av. Egentlig synes jeg de tingene er mest fra barna og ikke oss voksne.
Men jeg er håpløs og kjøper gaver til unga fra kattene også da![]()
Ja ja, men da er jo gavene fra henne å, etter min meningJeg skriver til xxxxxx fra (xxxx, xxxxx, xxxxx, og xxxxx) Men det er ikke fra barna. Storesøster på 3 år lager noen tegninger og de skriver vi til f.eks bestemor fra storesøster. Blir helt feil for meg og skrive fra lillesøster. Hun har verken laget noe eller vært med på å plukke ut gaver i butikken. Så gavene er fra hele familien, ikke lillesøster alene. Det syns jeg blir tull.![]()