Akkurat fått ballong nå med baby nr 2. 39+6. 2-3cm åpning, men ikke 100% modent (fikk ikke strippet tidligere idag). Spent på hvordan denne induksjonen blir! Har preeklampsi samme som sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ikke, kun fram til 4 cm , må opp å ha elektrode på babyen for å overvåke pulsEr det noen som vet om man får føde i badekar om man blir igangsatt på grunn mistanke om høy vekt hos baby?
Lykke tilAkkurat fått ballong nå med baby nr 2. 39+6. 2-3cm åpning, men ikke 100% modent (fikk ikke strippet tidligere idag). Spent på hvordan denne induksjonen blir! Har preeklampsi samme som sist
Hvorfor må du bli satt igang forresten? Sist gang tok de aldri vannet, så hadde ctg hele tiden, selv om de absolutt skulle ha ettersom jeg har preeklampsi. Fikk ikke badekar da, dessverre, pga de måtte ha ctg hele tiden.Jeg får ikke, kun fram til 4 cm , må opp å ha elektrode på babyen for å overvåke puls![]()
Pga insulinkrevende svangerskapsdiabetesHvorfor må du bli satt igang forresten? Sist gang tok de aldri vannet, så hadde ctg hele tiden, selv om de absolutt skulle ha ettersom jeg har preeklampsi. Fikk ikke badekar da, dessverre, pga de måtte ha ctg hele tiden.
Kjedelig! Men godt å bli satt igang og bli ferdig. Dumt å vente til uke 42 og få en unge på 7kgPga insulinkrevende svangerskapsdiabetes![]()
Lykke til!Akkurat fått ballong nå med baby nr 2. 39+6. 2-3cm åpning, men ikke 100% modent (fikk ikke strippet tidligere idag). Spent på hvordan denne induksjonen blir! Har preeklampsi samme som sist

Ja, absolutt! Veldig enig! Hadde vært mye verre å gå til/over termin.Kjedelig! Men godt å bli satt igang og bli ferdig. Dumt å vente til uke 42 og få en unge på 7kg