Igangsetting :-)

Det samme som deg her også veldig kjedelig men sån er det i disse tider :-/
Ja, ikke noe vi kan gjøre med det. Tenker veldig på førstegangsfødende. For min del er det tredje gang, så dette skal nok gå bra uansett. Det gjør det jo for alle, men ekstra sårt for dem som ikke har gjort dette før.
 
Ja, ikke noe vi kan gjøre med det. Tenker veldig på førstegangsfødende. For min del er det tredje gang, så dette skal nok gå bra uansett. Det gjør det jo for alle, men ekstra sårt for dem som ikke har gjort dette før.
Ja det er nok sårt for di som ikke ha gjort dette før, eg kjenner no når eg sitter her aleine så er det litt deilig hehe han kommer når eg er i aktiv fødsel akkurat når eg trenger han der å det er greit å vite :) :)
 
Håper dere som har blitt igangsatt denne uka har det bra sammen med de små ❤️❤️
Vi koser oss i alle fall:Heartred
Mye pupp og bæsj, lite søvn, men det hører med.
Har to stolte storesøsken på 6 og 8 som nesten ikke kan få nok av den nye lillesøsteren sin.

For min del er det egentlig greit at det er lock down i samfunnet forøvrig. Vi får ro til å bare være oss fem i familien, og de store barna følger liksom med på reisen inne i barselbobla. Det blir heller ikke stress med besøk, og dermed mindre stress med rydding osv. Så det er veldig greit.

Skulle gjerne vist frem prinsessa til besteforeldrene "live", og ikke på facetime, men det regner jeg blir noe av etter noen uker.
 
Back
Topp