Igangsetting :-)

Vimso84

Glad i forumet
Da hadde jeg min siste time på poliklinikken i dag å jeg blir satt igang på mandag, er da 36+2 så da blir det mars baby på meg!! Eg for sette meg i karantene i helgen sån att eg holder meg frisk til mandag å dagene som kommer :) :)
 
Så spennende, tenk å vite at det skjer rett over helgen!
Noen grunn til at de vil sette i gang så tidlig?
Lykke til iallefall :shy:
 
Så spennende, tenk å vite at det skjer rett over helgen!
Noen grunn til at de vil sette i gang så tidlig?
Lykke til iallefall :shy:
Ja nå er det fint å se ein lysning på ting :) han er målt alt for stor å så har eg svangerskapsdiabetes å har fødd eit stort barn før der di måtte inn å hente skulderene siden ho satt fast!! Tusen takk for det, vi trenger alle det i disse tider :)
 
Ja nå er det fint å se ein lysning på ting :) han er målt alt for stor å så har eg svangerskapsdiabetes å har fødd eit stort barn før der di måtte inn å hente skulderene siden ho satt fast!! Tusen takk for det, vi trenger alle det i disse tider :)

ja da tenker jeg det blir greit å få han ut :)
 
Ja nå er det fint å se ein lysning på ting :) han er målt alt for stor å så har eg svangerskapsdiabetes å har fødd eit stort barn før der di måtte inn å hente skulderene siden ho satt fast!! Tusen takk for det, vi trenger alle det i disse tider :)
Kan jeg spørre hvor stor de har målt babyen til? Min yngste sønn var 5kg, så jeg lurer litt på frøkna i magen her nå:bored: Hun ble målt til 2kg i uke 31..
 
Lykke masse til! Jeg settes i gang 37+5 (neste mandag), også grunnet svangerskapsdiabetes. Spennende tider ❤️
 
Kan jeg spørre hvor stor de har målt babyen til? Min yngste sønn var 5kg, så jeg lurer litt på frøkna i magen her nå:bored: Hun ble målt til 2kg i uke 31..
Han er målt til 3890 nå i uke 36 så han er alt for stor, jento som eg fikk i februar i fjord var 2900 i uke 36 å når ho kom ut i Uke 39+6 var ho 3830g å jente som eg fikk i 2014 kom ut 4980 g å ho satt fast så di måtte inn å hente skuldrene ut!! Å det blei mye dramatikk så eg sa eg ikke ville ha det sån denne gangen!! Å så har eg svangerskapsdiabetes som må reguleres med insulin å den er blitt veldig høy nå!!
 
Lykke masse til! Jeg settes i gang 37+5 (neste mandag), også grunnet svangerskapsdiabetes. Spennende tider ❤️
Masse lykke til, til deg også!! Ja det er veldig spennende :) får du ha din partner med deg hele tiden eller må han vente til du er i aktiv fødsel??
 
Han er målt til 3890 nå i uke 36 så han er alt for stor, jento som eg fikk i februar i fjord var 2900 i uke 36 å når ho kom ut i Uke 39+6 var ho 3830g å jente som eg fikk i 2014 kom ut 4980 g å ho satt fast så di måtte inn å hente skuldrene ut!! Å det blei mye dramatikk så eg sa eg ikke ville ha det sån denne gangen!! Å så har eg svangerskapsdiabetes som må reguleres med insulin å den er blitt veldig høy nå!!
Skjønner at du helst vil unngå en sånn opplevelse igjen ja.. Grunnen til at jeg spurte er at jeg gjerne skulle hatt en vekstkontroll til, da yngstemann som sagt var 5kg. Men siden fødselen med han gikk raskt og helt greit så mener jordmor at jeg ikke trenger å bekymre meg. Hadde jeg hatt en opplevelse som din, så hadde de nok tatt mer hensyn. Lykke til:happy: Kommer helt sikkert til å kjempefint denne gangen:Heartblue
 
Masse lykke til, til deg også!! Ja det er veldig spennende :) får du ha din partner med deg hele tiden eller må han vente til du er i aktiv fødsel??
Nei, mannen min får ikke vært med fra start. De setter meg i gang, og ringer har når de rekvirerer fødestue. Han får være med på aktiv fødsel, men må hjem når jeg sendes på barsel.
Hva med deg?
 
Nei, mannen min får ikke vært med fra start. De setter meg i gang, og ringer har når de rekvirerer fødestue. Han får være med på aktiv fødsel, men må hjem når jeg sendes på barsel.
Hva med deg?
Det samme som deg her også veldig kjedelig men sån er det i disse tider :-/
 
Det samme som deg her også veldig kjedelig men sån er det i disse tider :-/
Samme her, blir igangsatt til tirsdag.
Sist tok aktiv fødsel 25 min så jeg er superstressa for at han ikke kommer tidsnok :(
Han kommer sikkert til å vente i bilen på parkeringen, men må jo hjem på natta for å sove.
Bor ca 40 min unna med bil - tar han nok 60 min å være helt på fødestua fra de ringer han
 
Back
Topp