Igangsetting

Fortsatt ikke skjedd noe? :(

Jeg ble satt igang pga lite fostervann, men hadde startet såvidt med rier hvert 10. min selv da og hadde 3 cm åpning.
Begynte med ballong som ikke hadde noen effekt på meg. Neste steg var egentlig en gel de skulle gi meg vaginalt, men riene var visst for regelmessige til det så det tok vannet istedet.
Etter dette dabbet det av faktisk, så de satte meg på drypp for å få fart på sakene og hun kom 3 timer etter:)

Fortsatt ikke skjedd noe? :(

Jeg ble satt igang pga lite fostervann, men hadde startet såvidt med rier hvert 10. min selv da og hadde 3 cm åpning.
Begynte med ballong som ikke hadde noen effekt på meg. Neste steg var egentlig en gel de skulle gi meg vaginalt, men riene var visst for regelmessige til det så det tok vannet istedet.
Etter dette dabbet det av faktisk, så de satte meg på drypp for å få fart på sakene og hun kom 3 timer etter:)

Har enda ikke skjedd noe her, nei :(
Kjennes ikke ut som om noe er på gang heller, så blir nok igangsatt imorgen.. Hadde aldri sett for meg å gå sååååå lenge over, gitt! :p

Kjennes ikke ut som om noe er på gang heller, så blir nok igangsatt imorgen.. Hadde aldri sett for meg å gå sååååå lenge over, gitt! :p
Jeg fødte 42+0, så jeg vet godt hvor lei du er! Husk at du må ha litt is i magen i morgen også. Det kan ta tid å bli igangsatt.. Lykke til i morgen hvis det ikke skjer noe før :)

Håper det skjer noe av seg selv i natt da.
Skjønner om du begynner å bli lei nå da, men nå har du mini i armene før helga da ihvertfall♡

Håper det skjer noe av seg selv i natt da.
Skjønner om du begynner å bli lei nå da, men nå har du mini i armene før helga da ihvertfall♡

Ja, det har jeg jo :) om det ikke skjer inatt, blir det garantert action neste natt :o

Skal inn på sykehuset på kvelden :)
Så skulle jeg få pille, og overnatte på sykehushotellet :o
Ikke før på kvelden? :(
Krysser fingrene for at det går ikke drar seg ut altfor lenge da.
Masse lykke til♡

Masse lykke til! ;)

Jeg ble satt i gang alle tre gangene. Siste gangen nå ble det nok med 1 modningspille (oralt).

Back
Topp