Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 9 dager over nå, og har fått beskjed/tid for igangsetting på dag 11. Får visst ikke gå lengre enn det (som om det ikke er mer enn nok )
Har ikke hatt mye tegn her heller.. Sta unge, gitt!
Uff a meg, får trøste oss med at bebisene trives i magehuset da men det er jammen slitsom å gå over termin... Lykke til, håper fødselen din starter av seg selv før tirsdag! Og forhåpentligvis min egen snart og;-)
Ble satt i gang med ballongkateter.. Det fungerte heldigvis så slapp både modningspiller og riefremkallende drypp litt ekkelt å få satt det inn, men var så klar for fødsel at det gjor meg igrunn ingenting
Har fått time til overtidskontroll på tysdag. Nokon som veit om dei sjekkar om ein er moden då? Og om det er nokon moglegheit for å bli igangsett allerede då?
Fikk beskjed om at jeg skulle få ei stikkpille vaginalt jeg er det den som er modningspille da kanskje?
Har fått time til overtidskontroll på tysdag. Nokon som veit om dei sjekkar om ein er moden då? Og om det er nokon moglegheit for å bli igangsett allerede då?
Jeg ble hvertfall sjekka for modning og satt i gang på overtidskontrollen, men formen min var såpass dårlig at det var ikke verdt å vente to dager til da..
Ok. Godt å høyre at dei tok hensyn til formen din! Har hatt veldig med maserier no i helga, så tenkte eg skulle nevne det. Formen ellers er ikkje noko å sei på, men blir jo sliten av alle maseriene. Får ikkje slappa av akkurat.
Nokon som veit kor mange dagar etter overtidskontrollen evt. etter termin dei vanligvis set igang fødselen? Jordmor sa 12 dagar etter termin, men kan vel vere litt ulik praksis og.
Her får man ikke gå lengre enn dag 11 etter termin
Hadde vore fint om det var slik her og. Men dag 11&12 over termin for meg er på lørdag og søndag. Og då er eg redd dei ventar heilt til mandag før eg får time til igangsetting. Har begynt å miste trua på at ting skal starte av seg sjølv...
Mista trua her og, gitt.. Er dag 10 nå
Kan hende du blir satt igang på fredagen da? Her ville de satt meg igang på fredag som var, om ikke formen min og mini sin hadde vært helt på topp
Får håpe det! Bedre med fredag enn mandag i allefall!