Junie
Glad i forumet
LYKKE til i dag! HÅPER det er dagen i dag!!!Tusen takkkrysser fingrene nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LYKKE til i dag! HÅPER det er dagen i dag!!!Tusen takkkrysser fingrene nå!
Tenk, snart har du babyen i armene dine - nå er du jo veldig nærFår ikke til å quote alle fra appen men TUSEN TAKK!![]()
Lille hadde bare lagt på seg 300g på 3 uker og det var lite fostervann, så ble satt i ballong rundt 11:30. Kan si så mye som at det var en vond opplevelse, men kjenner allerede at det er godt igang!
Satser på baby iløpet av morgendagen
Nå ligger vi på pasienthotellet på det nye sykehuset. Kjempefint her! Skal oppdatere dere etterhver. Nå skal jeg sove litt mens jeg kan
![]()
Viktig å lade opp med energi både i form av mat og hvile nå ja, når du er så nære målEn liten oppdatering![]()
Har rier og 2-3 cm åpning. Ballongen var nesten ute sa deså nå spiser jeg godt med mat og legger meg å dupper litt
de ville ikke gi meg noe for å starte mer inatt men kunne hende jeg fikk modningspiller imorgen tidlig om det ikke var skjedd noe. Men hun syns det så veldig bra ut
![]()
En liten oppdatering![]()
Har rier og 2-3 cm åpning. Ballongen var nesten ute sa deså nå spiser jeg godt med mat og legger meg å dupper litt
de ville ikke gi meg noe for å starte mer inatt men kunne hende jeg fikk modningspiller imorgen tidlig om det ikke var skjedd noe. Men hun syns det så veldig bra ut
![]()
Håper du fikk duppet litt og ladet opp til innspurten. Fortsatt masse lykke til (hvis du ikke allerede har født daEn liten oppdatering![]()
![]()
Så bra du klarte å sove.Har sovet helt til nå , med bare et par ganger opp inatt med rier. Var nok ganske slitenhar fått spist igjen og venter på å høre mer fra føden. Ballongen var nesten ute igår så er forhåpentligvis ikke lenge til den detter ut. Gjør den ikke det før ikveld så tar de den ut og gir meg modningspiller
![]()
Har sovet helt til nå , med bare et par ganger opp inatt med rier. Var nok ganske slitenhar fått spist igjen og venter på å høre mer fra føden. Ballongen var nesten ute igår så er forhåpentligvis ikke lenge til den detter ut. Gjør den ikke det før ikveld så tar de den ut og gir meg modningspiller
![]()
Masse lykke til i innspurten!Har sovet helt til nå , med bare et par ganger opp inatt med rier. Var nok ganske slitenhar fått spist igjen og venter på å høre mer fra føden. Ballongen var nesten ute igår så er forhåpentligvis ikke lenge til den detter ut. Gjør den ikke det før ikveld så tar de den ut og gir meg modningspiller
![]()
Var på ctg i 11 tia, så sku de bare ta en sjekk. Da kom ballongen! Wuhu! 5cm åpning og de klarte å ta vannet! Så nå har jeg spist igjen og skal traske rundt i gangene for å få igang riene ordentlig. Dette går som en drøm!![]()