Igangsetting

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Var til jm idag. Livmorhalsen var for tykk til å strippes, og de var for opptatte på fødeavd for tia.
Har fått time til kontroll, ul og mest sannsynlig igangsetting på mandag kl 11.00! Skulle ringe på forhånd å høre om de hadde tid til det, så det ikke ble bomtur! :)

Håper selvsagt at jeg starter på magisk vis av meg selv før mandag! Termin og fullmåne imorgen så ❤️ Lov å håpe! Men virka ikke som om kroppen var særlig klar på jm! :(

Fikk samme beskjed i går, bare at jeg i går var 7 dager over termin. Jeg skal igangsettes på lørdag, og håper som deg at kroppen bare plutselig får fart på seg. ;) Men har vel mine tvil..

Får håpe det går veien for oss begge. ;)

Fikk samme beskjed i går, bare at jeg i går var 7 dager over termin. Jeg skal igangsettes på lørdag, og håper som deg at kroppen bare plutselig får fart på seg. ;) Men har vel mine tvil..

Får håpe det går veien for oss begge. ;)
Har på forhånd fått lovnader om at jeg ikke fikk gå over tia pga sv.dia og stor baby, så er faktisk litt skuffa over å måtte vente helt til mandag.. Hadde sett for meg babykos i helga :( men skal vel ikke klage, det er de som har det værre!!

Har på forhånd fått lovnader om at jeg ikke fikk gå over tia pga sv.dia og stor baby, så er faktisk litt skuffa over å måtte vente helt til mandag.. Hadde sett for meg babykos i helga :( men skal vel ikke klage, det er de som har det værre!!
Aha. Kan skjønne den, det har jo med hva man er innstilt på. :) Selv var jeg sååå sikker på å få tidligere denne gangen enn sist (4 dager over termin), men her sitter jeg da, 8 dager over termindato og totalt umoden! :p Sist var jeg derimot innstilt på å måtte settes i gang, så da vannet gikk fikk jeg jo sjokk. :p

Aha. Kan skjønne den, det har jo med hva man er innstilt på. :) Selv var jeg sååå sikker på å få tidligere denne gangen enn sist (4 dager over termin), men her sitter jeg da, 8 dager over termindato og totalt umoden! :p Sist var jeg derimot innstilt på å måtte settes i gang, så da vannet gikk fikk jeg jo sjokk. :p
Har litt trua nå faktisk.. Har fått SINNSYKT vondt i beinet mellom beina på en måte.. Og det brer seg i hele høyre ben og rumpe.. Tro om det kan være noe! Er såvidt jeg klarer å gå.. All smerte er go smerte ;-D

Håper det startet naturlig for dere begge nå. Krysser fingrene for det:)

J var på ul i går og da beg de p snakke igangsetting... D er j så til de grader IKKE klar for!!
Begunnelsen er stort barn så de vil vurdere d etter neste ul om 2 uker.
Han hadde visst gått opp 1 kg siden sist ul for to uker siden, så j forstår jo at de nevner d men j vil ikke settes i gang allikevel..
Satser på at han ikke legger på seg like mye til neste gang så han er under 5.

Jaja, er litt tid å få d til å synke inn og heldigvis:)

Tror kanskje jeg slipper igangsetting om det fortsetter på detta viset :)

Tror kanskje jeg slipper igangsetting om det fortsetter på detta viset :)
Så spennende! Og så bra! Det er jo ikke noe særlig med igangsetting, så jeg håper du slipper. :)

Jeg må også vente over helgen (den helgen jeg har termin) før de setter i gang, selv om jeg også ikke sku gå overtid... Men for meg blir d max 2 dager over, og det får heller bare være :) men satser stort på at han kommer av seg selv på forhånd, for vil helst unngå igangsetting.. Lykke til til deg som er så nære :D

Det er noe magisk ved å legge seg ikveld, og vite at det kanskje er siste natta hjemme uten baby!
Kanskje - fordi jeg skal settes igang imorgen visst det ikke er hektisk på føden. Blanda følelser om igangsetting, ville så gjerne oppleve spenningen ved at det starter hjemme. Men får den fineste premien uansett ❤️ :)
Håper bare virkelig de har tid til å starte meg imorgen! Skulle egentlig vært starta forrige uke.

Det er noe magisk ved å legge seg ikveld, og vite at det kanskje er siste natta hjemme uten baby!
Kanskje - fordi jeg skal settes igang imorgen visst det ikke er hektisk på føden. Blanda følelser om igangsetting, ville så gjerne oppleve spenningen ved at det starter hjemme. Men får den fineste premien uansett ❤️ :)
Håper bare virkelig de har tid til å starte meg imorgen! Skulle egentlig vært starta forrige uke.
Så spennende :D:p sitter med et glis om munnen på dine vegene :D
Håper de setter deg i gang! Det er jo som de sier, man kan ikke planlegge fødselen, og den blir sjeldent som man tenker ;)
Håper det blir en fin opplevelse, og bare tenk på hvor nærme du er å holde den lille skatten i hendene :p

Så spennende :D:p sitter med et glis om munnen på dine vegene :D
Håper de setter deg i gang! Det er jo som de sier, man kan ikke planlegge fødselen, og den blir sjeldent som man tenker ;)
Håper det blir en fin opplevelse, og bare tenk på hvor nærme du er å holde den lille skatten i hendene :p

Tusen takk :) krysser fingrene nå!

Spennende! Lykke til!!

Masse lykke til i dag!
Håper det skjer noe, nå har du ventet lenge nok.

Lykke til i dag da :) Håper de har tid!

Back
Topp