Igangsetting på termindato

Rolige forhold enda her.. vært litt rier som kommer og går men ikke noe storgreier enda :) så blir spennende å se hva de sier imorgen :)

Masse lykke til!

Har selv svskaps dia.. Og har ikke time til vurdering for induksjon før 2 dager etter termin :( og det tross babyen har begynt å øke veksten sin.. Fra minus 1 til minus 8 til minus 2.. 2 ukers mellomrom mellom kontrollene.. Synes det er kjipt når man hører man skal settes igang til termin :(

Håper du får en fin fødsel!

Tusen takk for det :)
Føler med deg..en er jo bekymra nokk fra før så er liksom det siste man trenger...
Jeg fikk som du sikkert har lest lovnad om igangsetting, men så gikk de tilbake på det.. så ombestemte de seg igjen...

Håper de tar affære med med deg også.. unødvendig for bebis å være inne lenger enn hun/han må synes jeg ,da situasjonen er sånn den er ..
Krysser fingrene for deg! :)

Ballongen er ute og hadde vel egentlig kje gjort noe nytte for seg.. :/
Hadde ikke mer enn 1-2 cm åpning
Så nå er jeg igang med første runde med modningspiller..

Føler med deg..en er jo bekymra nokk fra før så er liksom det siste man trenger...
Jeg fikk som du sikkert har lest lovnad om igangsetting, men så gikk de tilbake på det.. så ombestemte de seg igjen...

Håper de tar affære med med deg også.. unødvendig for bebis å være inne lenger enn hun/han må synes jeg ,da situasjonen er sånn den er ..

Jeg har selv blitt lovet igangsettelse på termin grunnet svangerskapsdiabetes, men på vekstestimeringen var baby 9 % under gjennomsnitt i vekst, og ble beregnet til å være ca 3000 gram til termin, derfor gjør det ingenting om han får noen ekstra dager på seg. Så jeg blir ikke satt i gang ennå hvertfal, og skjønner godt frustrasjonen din. Man blir jo ekstra bekymret når det er sånne ting inni bildet.. Ønsker deg masse lykke til, og håper du snart har baby her :)

Jeg fikk beskjed om at nå var det ikke slik lengre, men individuell vurdering.. :( og siden jeg er så flink med kosten og har veldig bra langtids kunne jeg fint gå over.. Men skal komme med mine bekymringer til jordmor uka før.. Kanskje hun kan fremskynde timen.. Eller strippe..

Klokka 19.00 var det inn på fødestua med 3-4 cm åpning...
20.00 var åpningen 5cm og jeg kunne endelig få epudiral etter en haug med rier som ikke ville gi meg pustepause på mer enn 20 sek imellom..
21.00 begynner å kjenne nedpress og trykketrang 8 cm åpning... riene kommer kastende og er veldig voldsomme..
23.25 vannet takes og jeg kan presse... 00.03 var han endelig ute!! :)
Ligger nå og nyter synet av premien som ligger vedsiden av meg i senga <3

Gratulerer så masse :)

Gratulerer med dagen til lille babyen din. :)

Gratulerer så mye!! :joyful:

Gratulerer!

Back
Topp