Igangsettelse idag

Lykke til! :D Håper du er godt i gang nå. :)

Ble hjulpet i gang for to uker siden, men var såpass moden at de hoppa over både ballong og tabletter. Ble stripping, klyster og så tok de vannet (og det er vel ganske nøyaktig to uker siden de tok det nå, var i sjutida det). Lillemainn var ute rett før midnatt samme dag. :Heartred

Kort oppdatering: ballongen falt ut kl 16:00. Setter inn en modningstablett som skal sette igang kraftige rier. Når riene er igang tar de ut tabletten. Blir spennende å se :)
Du får henvise til KK i Bergen for der går de rett fra ballong til å ta vannet. Nye retningslinjer. Hehe..

Krysser fingrene for at det skjer noe hos deg snart! Masse lykke til♡

Jeg ble satt igang på lørdag pga preklampsi, trengte 4 piller og hadde en fantastisk fødsel på underkant av 5 timer i aktiv fødsel. Mine to tidligere som startet av seg selv varte i 22 og 24 timer! Så hadde en veldig positiv opplevelse med igangsetting. Håper dere også får det når fødselen endelig er ordentlig igang☺️ Lykke til, snart er verdens beste premie her❤️

Ble aktiv fødsel på 2 1/2 time.. 15 min pressrier ☺️ Det var noe annet enn forrige fødsel!!

Gratulerer!

For meg ble det aktiv fødsel på 40 min, og pressrier i fire min, når det endelig satt i gang etter at vannet ble tatt.

Back
Topp