Igangsatt

2 cm åpning og myk cervix ved ankomst føden ;)
Så bra! Da er det igang. Sakte, men sikkert. Krysser fingrene for at det ikke drar ut for lenge og at du snart har bebisen din i armene!:)

Nå går det jo litt framover:) Håper det ikke tar for lang tid:) Fortsatt lykke til:)

Kjempe spennende. Lykke til i dag og håper det tar seg fort opp igjen:)

Foreløbig er det svært rolig. Ctg viser i følge jordmor jevnlige rier, men jeg kjenner de ikke annet enn som kynnere, men aktivitet er aktivitet, så det går jo fremover på et vis! :-) Jobber vegg i vegg på Nyfødt Intensiv så skal snike meg bort på "vaffelfredag" kl 11 hvis det ikke har tatt seg opp, hehe! :p

Så spennende. Masse lykke til. Kos deg med vafler hvis ikke det skjer noe før da :-)

Lykke til!! :) Håper du får hvile og sove litt hvis du klarer oppi spenningen og vondtene.

Så spennende !! Masse lykke til!!

Foreløbig er det svært rolig. Ctg viser i følge jordmor jevnlige rier, men jeg kjenner de ikke annet enn som kynnere, men aktivitet er aktivitet, så det går jo fremover på et vis! :-) Jobber vegg i vegg på Nyfødt Intensiv så skal snike meg bort på "vaffelfredag" kl 11 hvis det ikke har tatt seg opp, hehe! :p
Det er du som føder på UNN? Masse lykke til! :)

Nå må de ta ut Misodelen fordi lillegutt er stressa og ligger på basalpuls på 180-190 og opp mot 210 når han er aktiv.. Har visst også altfor hyppige tak, så er nok blitt overstimulert. Kjenner ikke noen ubehag annet enn hyppigere kynnere. Vel, da får det ta sin tid. Baby sin sikkerhet først :)

Nå må de ta ut Misodelen fordi lillegutt er stressa og ligger på basalpuls på 180-190 og opp mot 210 når han er aktiv.. Har visst også altfor hyppige tak, så er nok blitt overstimulert. Kjenner ikke noen ubehag annet enn hyppigere kynnere. Vel, da får det ta sin tid. Baby sin sikkerhet først :)
Spennende :)

Smør deg med tålmodighet og tenk på det fantastiske som venter på slutten :) lykke til videre

Back
Topp