Igangsatt

Huff :( Høres utrolig slitsomt ut. Håper ikke det drøyer så mye mer... Klem

Håper det blir baby på deg snart !!

Ingen baby enda! Fortsatt bare 2 cm åpning :( masrier hele tiden, men desverre helt uten effekt.. Håper på mirakel i løpet av natten :)
Legger de plan videre? Hvor lenge gir de deg før Evt KS?
Huff, igangsettelser er ikke alltid greit.

Legger de plan videre? Hvor lenge gir de deg før Evt KS?
Huff, igangsettelser er ikke alltid greit.
Virker jaggu ikke som om de har noe eksakt prosedyre. Nå har jeg gått igjennom ballongkateter, 1 døgn med misodel og nå dette døgnet angustas tabeletter hver 4. time! Har ikke fått snakke med lege de tre dagene jeg har vært her og det kjenner jeg irriterer meg! Har nå fått litt smertestillende i håp om å kanskje få noen timer søvn så får jeg kreve litt svar i morgen. Kan jo ikke holde på sånn her for evig og alltid.. Ikke nok på bishop score til å kunne ta vannet, siden jeg er førstegangsfødende. Frustrert nå :(

Så utrolig kjedelig at det skal dra ut sånn! Du må jo bli utslitt av det... Håper det tar seg opp og virkelig starter snart!

Veldig spent på hvordan det går med deg nå Junibaby?

Uffameg, lille vil virkelig ikke ut! Håper du A. Har fått baby eller B. Har fått litt hvile :)❤️

Lykke til :-)
Håper ting går litt bedre idag <3

Håper det har skjedd noe i natt :)

Pittelitt fremgang! Har vonde rier med få minutters mellomrom. 3 cm åpning og helt avflatet inni der. Scorte 7 på bishop i mårrest og får vel ny vurdering rundt kl 13! Da mååå jeg ha nådd 8, for nå vil jeg at de skal ta vannet å få fortgang i ting! Er allerede sliten før hovedarbeidet er i gang! For en langdryg prosess! Håper jeg slipper dette neste gang!! Men i dag er dagen, han skal ut, for det har jeg bestemt

Håper det går raskt fremover nå :)

Oooj..spennende! Krysser fingrene for at det blir fødsel i dag da :)

Back
Topp