Igangsatt

5 cm åpning :D Venter på ledig fødestue! Helt fullt her så de har derfor ikke fått tatt vannet enda. Håper det går fort når vannet tas og at jeg har en liten prins i armene mine før midnatt! Ble så glad når jordmor sa det var 5 cm at jeg begynte å klappe og gråte, haha! Nå har jeg venta lenge :D
 
5 cm åpning :D Venter på ledig fødestue! Helt fullt her så de har derfor ikke fått tatt vannet enda. Håper det går fort når vannet tas og at jeg har en liten prins i armene mine før midnatt! Ble så glad når jordmor sa det var 5 cm at jeg begynte å klappe og gråte, haha! Nå har jeg venta lenge :D

Lykke, lykke til Junibaby!! Håper kvelden bringer en liten gutt til verden :)
 
Åå så bra! :D Da får du ha masse lykke til med forhåpentligvis innspurten! :) Får håpe du har bebis i armene innen kvelden er omme:)
 
5 cm åpning :D Venter på ledig fødestue! Helt fullt her så de har derfor ikke fått tatt vannet enda. Håper det går fort når vannet tas og at jeg har en liten prins i armene mine før midnatt! Ble så glad når jordmor sa det var 5 cm at jeg begynte å klappe og gråte, haha! Nå har jeg venta lenge :D
Hurra! :D Lykke til i timene som kommer!
 
Spennende!!! Så morro å følge med her! Lykke til med innspurten nå! :D Snart er prinsen her! :) :)
 
Lykke til med siste innspurt! Håper det er ledig fødestue snart :eek:
 
Lykke til :)
 
Lykke til i timene som kommer :D Så bra at kroppen samarbeider nå.
 
Ååå nå er det nok ikke lenge igjen :)
 
Masse lykke til ;)
 
Back
Topp