Igangsatt

Martin kom til verden kl 12.55 i går:-) Han veier 3375 og er 51 cm lang. Han er helt nydelig med vakker hud og masse mørkt hår<3 Vannet mitt gikk av seg selv og riene kom av seg selv, så jeg slapp å bli satt på drypp. Fødselen gikk raskt, gikk fra 5-10 cm på kort tid. Det var helt fantastisk å føde og mye mindre vondt enn jeg trodde! Han var tøff å presse ut da han kom med både hode og skulder samtidig, så jeg fikk ruptur grad 3 og måtte sys på operasjonsstue. Litt kjedelig akkurat det, for det krever mye oppfølging og trening for å trene opp muskulaturen igjen. Nå gleder vi oss bare til å ta med Martin hjem og starte en ny hverdag:-) Tusen takk for alle lykkeønskninger på veien!

Gratulerer så mye. Kjedelig at du revner så mye da. Får håpe du klarer å nyte tiden likevel.

Gratulerer :)

Gratulerer! Så bra at det startet av seg selv og at fødselen gikk fint (bortsett fra ruptur). På målene virker det jo som en fullgått baby. :)

Martin kom til verden kl 12.55 i går:) Han veier 3375 og er 51 cm lang. Han er helt nydelig med vakker hud og masse mørkt hår<3 Vannet mitt gikk av seg selv og riene kom av seg selv, så jeg slapp å bli satt på drypp. Fødselen gikk raskt, gikk fra 5-10 cm på kort tid. Det var helt fantastisk å føde og mye mindre vondt enn jeg trodde! Han var tøff å presse ut da han kom med både hode og skulder samtidig, så jeg fikk ruptur grad 3 og måtte sys på operasjonsstue. Litt kjedelig akkurat det, for det krever mye oppfølging og trening for å trene opp muskulaturen igjen. Nå gleder vi oss bare til å ta med Martin hjem og starte en ny hverdag:) Tusen takk for alle lykkeønskninger på veien!

GRATULERER SÅ MYE!!!
En fantastisk liten gutt, og et liv av herlighet følger!! Kos dere masse!

(D har vært spennende å følge deg, og lærdommen j har tatt er at j skal være tålmodig dersom familie og venner begynner å "mase" når terminen nærmer seg - for j har vært veldig spent på å høre fra deg, og j kjenner deg ikke en gang..)

Masse lykke til og takk for en hyggelig forsmak på hva vi har i vente!!

Back
Topp