Jordnærlykke
Glad i forumet
Skal inn på Sykehuset for å vurdere igangsetting. Noen som har erfaring med dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pga overtid du vurderes eller?Tok UL og ctg. Måtte grine meg inn til lege.
Som han sa så spilte ikke noen rolle hva jeg følte nå, men på fredag spiller det litt rolle og de vil ta hensyn til mine bekymringer da. Sååeeeh... Håper hu kommer før fredag.
Lykke til til deg også, Sørlandsjente85
Ja, vurderes pga overtid. Håper hu er effektiv og kommer av seg selv i mårra!Pga overtid du vurderes eller?
Ble satt i gang med første da vannet gikk uten at det ble ordentlige rier innen to døgnså hadde ikke et valg, men hadde en veldig positiv opplevelse med selve igangsettingen
Var innom et par ganger for ctg etter vannavgang.
Ja jeg må si det var fantastisk! Så det kan bli helt motsatt av det de sierJa, vurderes pga overtid. Håper hu er effektiv og kommer av seg selv i mårra!
Godt å høre at det går an å ha en god fødsel selv om man bli igangsatt. Føler jordmødre og lege jeg snakket med dømte fødsel til å bli et sant helvette som kom til å endte med hastesnitt om valget ble å sette igang. Ikke særlig betryggende
Skal inn på Sykehuset for å vurdere igangsetting. Noen som har erfaring med dette?