Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har opplevd igangsatt fødsel, hvor lang tid gikk det fra du ble innlagt til babyen var ute? Førstegangs eller hadde du født før?
Ønsker ikke skrekkhistorier...bare et perspektiv på hvor lang tid det kan ta
For meg tok det 66 timer fra vannet gikk, og 33 timer fra innleggelse. Det som til slutt satte i gang rier var drypp. Da gikk det 9 timer til babyen var ute
Lurer jeg også på, skal bli satt I gang på mandag. Er redd for at det skal ta veldig lang tid...
Jeg fødte uten igangsettelse med første snuppa. 7 dager over termin.
Nå blir vi satt I gang før grunnet alvorlig svangerskapskløe.. Termin er den 23.
Når er din termin?
Første gang 5 timer aktiv fødsel, andre gang 3 timer aktiv fødsel. Begge satt igang og de kom samme dag.
Var du førstegangsfødende da? Så du ble satt i gang fordi vannet gikk uten at riene kom?
Planen er at jeg også skal settes i gang mandag. Men usikker om jeg kan be om at de venter til tirsdag eller onsdag, bare for å gi det en sjangse til å komme igang av seg selv? Men de ønsker vel kanskje å begynne på mandag for at det ikke skal vare til helga.
Termin i morgen. Vet at jeg ikke er helt umoden, men også redd det skal drøye veldig ut likevel.
Håper det går bra med deg og lille da!
Med første snuppa skulle jeg til time for igangsettelse en fredag kl 9. Riene kom på torsdag kveld jeg gjorde alt fra å spise sterk mat til å stimulere brystvortene
Jeg ville hørt med de, dersom du vil vente en dag til, men når vi fikk timen I dag virket det som om de ikke hadde mye tid å velge mellom.
Lykke til!
Skal prøve å ringe i morgen å høre takk skal du ha! Lykke til du også
Nr 1: 7 timer fra tablett til han var ute, 3 timer med rier.
Nr 2: 11,5 timer fra tablett til hun var ute, husker ikke hvor lenge med rier.
Nr 3: 21,5 timer fra tablett til han var ute, 10 timer med rier.
Så det trenger absolutt ikke å ta lang tid med nr 1 som du ser.