Idol

Da får vi være enige om å være uenige, for jeg syns den låta er kjedelig. :p garth brooks er bra ellers, da. :p
Garth Brooks er hjerte!!;-) Digger friends in low places.. DEN skulle Steffen valgt!;-)
 
enig, veldig fin versjon! Fikk greit med frysninger ja!

Skal litt til å toppe garth brooks da!
Hihi! Ja, bare jeg som topper Brooks når jeg gauler med i bilen;-) hoho!
 
Garth Brooks er hjerte!!;-) Digger friends in low places.. DEN skulle Steffen valgt!;-)
Absolutt! Vi får satse på at han er her inne og snuser, så tar han den en annen kveld.:p
 
Hege, klart det!! :) kan toppe hvem som helst når man sitter i bilen og gauler :)
Jeg har litt for mørk stemme til å toppe alle damene, men mannfolka topper jeg med glans;-) Hihi:) Digget gamlejobben min.. Kjørte bil i ca åtte timer med få stopp så jobben besto hovedsakelig i å røyke og synge med til cdene;-) Hihi:)
 
Friends in low places er driitfin! Har dere sett terry fator som var med på america's got talent som synger den? Helt konge!
Nei.. Den har jeg ikke sett.. Får ta en titt seinere i kveld;-)
 
nytt på nytt her også, bra i kveld! Morsomt program :)
Ja.. Høydepunktet mange fredager;-) Digger Knut Nærum;-) Kult at de har fått med sjefen:)
 
Osingen er flink. Og han med den mørke fine stemmen. Men han nådde ikke opp til Garth Brooks . Må sei mange av dei som sang i dag har boma på utvalg og stemmen holder ikke heilt.
 
Osingen er flink. Og han med den mørke fine stemmen. Men han nådde ikke opp til Garth Brooks . Må sei mange av dei som sang i dag har boma på utvalg og stemmen holder ikke heilt.
Helt enig.. Men er første livesending også, så det er nok myyyye nerver ute og går..

Dere MÅ se den CC anbefalte!! Fy flate så frysninger jeg fikk!!
 
Back
Topp