Idol

MTDC

Forumet er livet
VIP
Har skjønt at vi er flere som ser Idol i kveld, så da kan vi jo alltids diskutere litt her så vi skaffer oss litt innlegg;-)
 
Woop!

Beste så langt? Sverre?
 
Hatt en runde med gulp over alt her, så akkurat fått satt oss ned!

Syns Martine er flink, men ble litt skuffa nå...
 
Hatt en runde med gulp over alt her, så akkurat fått satt oss ned!

Syns Martine er flink, men ble litt skuffa nå...
Hihi.. Det er alltid gøy;-)

Får aldri med meg sangene hennes ordentlig.. Blir så fascinert av øyenbrynene og piercingen:p Sverre minner meg om lillebror <3
 
ja, det er ei kul dame :)
Helt klart! Digger at ho ikke viker en tomme stilmessig selv om hun er i finalen i idol.. Er så mange som endrer seg når de kommer så langt:p
 
Helt klart! Digger at ho ikke viker en tomme stilmessig selv om hun er i finalen i idol.. Er så mange som endrer seg når de kommer så langt:p
ja, det er det.. Skikkelig kult at ho er seg selv fult ut!
 
Ååååå!! Fy så kul stemme på hun som synger some die young!
 
Ja! Dritbra! Ola sang yndlingssangen min, så må like han litt i dag :)
 
Ola? Hvem av de var det??:p:p Er så dårlig på navn.. Han som sang Angel?
 
Frysninger!!! En av mine yndlingssanger!! Så fint<3 Og DEN dype stemmen<3
 
Men skuffet mot slutten:p Startet bra da...
 
Han, ja!
Bondeknøl som jeg er digger jeg steffen også, men syns låtvalget var skikkelig kjedelig i dag. Han kan bedre!
Låten er bra!;-) Men Garth Brooks synger den bedre! Er tross alt bondeknøl jeg og;-)

Angel er absolutt også en favoritt her, og han sang en veldig fin versjon av den:)
 
Låten er bra!;-) Men Garth Brooks synger den bedre! Er tross alt bondeknøl jeg og;-)

Angel er absolutt også en favoritt her, og han sang en veldig fin versjon av den:)
Da får vi være enige om å være uenige, for jeg syns den låta er kjedelig. :p garth brooks er bra ellers, da. :p
 
Låten er bra!;-) Men Garth Brooks synger den bedre! Er tross alt bondeknøl jeg og;-)

Angel er absolutt også en favoritt her, og han sang en veldig fin versjon av den:)
enig, veldig fin versjon! Fikk greit med frysninger ja!

Skal litt til å toppe garth brooks da!
 
Back
Topp