Idol :)

Haha, ja, ikke så greit å tenke fremover, og nå er det jo faktisk skravledøgnet som er viktig akkurat nå da :) skal prøve å komme på noen tråder til helga jeg også, men vi har vel klart 100 om dagen ganske greit :)
Det har vi:) Tror største faren er på torsdag når vi er litt utladet etter skravledøgnet:p
 
Holde seg litt i ørene og ta alle pauser foran pcen, så går det vel bra;)

Vi skal nok klare det :) Bare finne noe å skravle om det... Er vi litt effektive er det jo fort gjort å skrive 100 innlegg, det har vi jo sett i dag :)
 
Vi skal nok klare det :) Bare finne noe å skravle om det... Er vi litt effektive er det jo fort gjort å skrive 100 innlegg, det har vi jo sett i dag :)
Helt klart! Jeg har jo skrevet over 200 alene, så vi bør greie 100 totalt;)
 
Jupp, har 170 jeg nå, så det bør ordne seg ja :) Kanskje noen fler tørr henge seg på også :p
Det hadde vært koselig;) Ikke at jeg ikke vil prate med dere "faste" altså, men det er alltid plass til flere;)
 
Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen. Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir!:D

BVforum via HTC
For mine venner er dine vennner, og dine venner er mine venner! Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir! :D
 
Back
Topp