Idol :)

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Da begynner visst Idol på tvn... Kanskje man får noe fint å høre på til skravlinga :) Evt. noe skikkelig gøy :)
 
Jeg tviler, men vi får ihvertfall underholdning! :p

BVforum via HTC
 
Haha, håper det kommer noen sånne også ja! Akkurat når jeg skrev i sted kom det jo selvfølgelig ei som var veldig flink da... Typisk :p
 
Da begynner visst Idol på tvn... Kanskje man får noe fint å høre på til skravlinga :) Evt. noe skikkelig gøy :)
Skulle ønske jeg kunne høre på idol heller en 2-åringen nå.. "ikke sove, ikke sove, ikke sove" "pappa vondte magen sin".. Når mamma skal forklare at hun ikke kan bære så er det fordi det gjør vondt i magen fordi det er baby der, så nå prøver hun å påstå at faren har vondt i magen sånn at jeg skal bære henne i stedet;) haha:)

Stakkars ble helt hysterisk når hun skulle legge seg og skrek til hun kastet opp.. Må nok være litt strenge fremover så hun ikke blir helt krakilsk hver kveld:p
 
Skulle ønske jeg kunne høre på idol heller en 2-åringen nå.. "ikke sove, ikke sove, ikke sove" "pappa vondte magen sin".. Når mamma skal forklare at hun ikke kan bære så er det fordi det gjør vondt i magen fordi det er baby der, så nå prøver hun å påstå at faren har vondt i magen sånn at jeg skal bære henne i stedet;) haha:)

Stakkars ble helt hysterisk når hun skulle legge seg og skrek til hun kastet opp.. Må nok være litt strenge fremover så hun ikke blir helt krakilsk hver kveld:p
Huffda, fått litt sånn supertidlig søskensjalusi, eller hva man skal kalle det?

BVforum via HTC
 
Skulle ønske jeg kunne høre på idol heller en 2-åringen nå.. "ikke sove, ikke sove, ikke sove" "pappa vondte magen sin".. Når mamma skal forklare at hun ikke kan bære så er det fordi det gjør vondt i magen fordi det er baby der, så nå prøver hun å påstå at faren har vondt i magen sånn at jeg skal bære henne i stedet;) haha:)

Stakkars ble helt hysterisk når hun skulle legge seg og skrek til hun kastet opp.. Må nok være litt strenge fremover så hun ikke blir helt krakilsk hver kveld:p
Huff, stakar lita.. Sikkert greit å være streng fremover så hun slipper det hver kveld ja :)
 
Huffda, fått litt sånn supertidlig søskensjalusi, eller hva man skal kalle det?

BVforum via HTC
Tror like gjerne det er 2årstrass kombinert med at hun har hatt litt slappe rutiner i det siste siden hun har vært syk så lenge.. Har jo vært mer eller mindre sammenhengende syk i en måned nå:p Må nok bare være prinsippfaste nå:p
 
hihi... det er mye morsomt i dette programmet og noe bra og noe FORFERDELIG (i skrivende stund i hvertfall) :)
 
Oioi, kanskje ikke alle som skulle ha vært med på idol... Og ikke alle som tar den feedbacken de får på riktig måte kanskje :p
 
Haha:) Herlig å lese kommentarene deres uten å se på selv;) Føler jeg går glipp av noe her.. Men det er nok lyd i ungen for øyeblikket, så jeg orker ikke tven;P
 
Back
Topp