Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var jo kjempeherlig
Ja han er kjempe søt <3 men er redd jeg ikke kan dele på Facebook likevel. Oppdaget at jeg har en kollega på min liste, som jeg helst ikke vil skal vite noe endaDenne var jo kjempeherligfor en søt liten solstråle!
![]()
Blokker den da velJa han er kjempe søt <3 men er redd jeg ikke kan dele på Facebook likevel. Oppdaget at jeg har en kollega på min liste, som jeg helst ikke vil skal vite noe enda![]()
Å så fint!!!
Masse gratulasjoner. Ønsket ikke dele på facebook enda, så ble bare Instagram. Der har jeg litt følgere, men ikke så mange venner som på FB, så hadde nok blitt flere om jeg delte der ogÅ så fint!!!Fått mange tilbakemeldinger?
![]()
Høres jo lurt ut å ikke ta alle med en gang. Jeg har lyst å legge ut noe på facebook, men typen er ikke så gira... han skjønner at jeg vil da. Men da steg terskelen veldigMasse gratulasjoner. Ønsket ikke dele på facebook enda, så ble bare Instagram. Der har jeg litt følgere, men ikke så mange venner som på FB, så hadde nok blitt flere om jeg delte der og![]()
Samme med typen. For han sin del så kan vi gjerne droppe fb helt til babyen er ut, men vil ha en liten annonsering der og. Tenker jeg legger ut noe når vi vet kjønnetHøres jo lurt ut å ikke ta alle med en gang. Jeg har lyst å legge ut noe på facebook, men typen er ikke så gira... han skjønner at jeg vil da. Men da steg terskelen veldigMen vurderer et bilde med en body og UL-bilde og en bamse eller noe sånt
![]()
Ja min er litt mot facebook generelt. Men det er så mange jeg vil skal vite om det som jeg ikke kommer til å ringe å fortelle liksom..Samme med typen. For han sin del så kan vi gjerne droppe fb helt til babyen er ut, men vil ha en liten annonsering der og. Tenker jeg legger ut noe når vi vet kjønnet![]()
Så herlig! Vi må få se bilde når dere har gjort det. Utrolig gøy og kreativ måte å gjøre det påMannen driver entreprenørfirma med gravemaskiner o.l. Så da blir det en stor pappa-gravemaskin, en litt mindre mamma-gravemaskin og en minigraver i midten. Han har virkelig fått frie tøyler herSå skriver vi: Oktober 2016. Og ser om folk skjønner tegninga.
Merker jeg gleder meg til å se det bildetMannen driver entreprenørfirma med gravemaskiner o.l. Så da blir det en stor pappa-gravemaskin, en litt mindre mamma-gravemaskin og en minigraver i midten. Han har virkelig fått frie tøyler herSå skriver vi: Oktober 2016. Og ser om folk skjønner tegninga.
Så herlig! Vi må få se bilde når dere har gjort det. Utrolig gøy og kreativ måte å gjøre det på![]()