Idemyldring

Sendte denne til en del på Snap som ikke har fått vite det enda ;)

1460229128962.jpg

Jeg har sååååå lyst til å legge ut i sosiale medier, men mannen er veldig privat av seg, og kunne fint ventet til ungen er konfirmert.. Utrolig kjipt, for jeg vil skrike ut til hele verden, når vi vet kjønn. Så jeg må jobbe litt med han :-P Men sååå mange gode ideer her da! Jeg har lyst til å ta et bilde hvor vi holder et par sko, bare av armene våre :-)

Vet du hvor bodyen er fra? Har googlet i hele kveld, og tror Bare barn er plassen, men finner ingen som har den. Var kjempefin!
Den er fra NameIt. Kjøpt på en liten barnebutikk på bygda, men tror NameIt har egen hjemmeside. Også selger de litt fra NameIt på zalando :)

Kjempegodt stoff. Tror jeg skal kjøpe den i blå eller rosa når vi finner ut kjønnet :D
Name it har herlige klær!
Snuppa har hatt mye derifra og bruker fortsatt litt derifra ;) bare at man må se litt ann babyen, snuppa har alltid hvert slank så var også det eneste som så normalt ut på henne siden hun druknet i alt annet.
Så får man en skikkelig god rund baby tror jeg ikke de vil passe like godt :(

Name it har herlige klær!
Snuppa har hatt mye derifra og bruker fortsatt litt derifra ;) bare at man må se litt ann babyen, snuppa har alltid hvert slank så var også det eneste som så normalt ut på henne siden hun druknet i alt annet.
Så får man en skikkelig god rund baby tror jeg ikke de vil passe like godt :(

Signerer denne - eldstemann var god og rund og da så name it bodyene skikkelig rare ut :P men passet godt på nr to :)

Jeg har ikke lagt ut noe enda - men drev og idemyldret litt for meg selv i sted i paint :P Tenkte å lage det håndlaget med fargeblyanter, ikke i paint sånn til slutt :P
preggo.png

Jeg har laget et sånt bilde som jeg skal legge ut på instagram og facebook etterhvert :)
Det er visst for stort til at jeg får lagt det ut her og vist dere da..
Du får kopiere det fra facebook, eller der du legger det ut, så legger du inn her når "verden" veit det :-)

Back
Topp