Susekatt
Flørter med forumet
Merker jeg gleder meg til å se det bildet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker jeg gleder meg til å se det bildet![]()
Den er fra NameIt. Kjøpt på en liten barnebutikk på bygda, men tror NameIt har egen hjemmeside. Også selger de litt fra NameIt på zalandoVet du hvor bodyen er fra? Har googlet i hele kveld, og tror Bare barn er plassen, men finner ingen som har den. Var kjempefin!
Fant denVet du hvor bodyen er fra? Har googlet i hele kveld, og tror Bare barn er plassen, men finner ingen som har den. Var kjempefin!
Kjempegodt stoff. Tror jeg skal kjøpe den i blå eller rosa når vi finner ut kjønnetÅååh, tuuusen takk :-D :-D
Name it har herlige klær!Kjempegodt stoff. Tror jeg skal kjøpe den i blå eller rosa når vi finner ut kjønnet![]()
Name it har herlige klær!
Snuppa har hatt mye derifra og bruker fortsatt litt derifrabare at man må se litt ann babyen, snuppa har alltid hvert slank så var også det eneste som så normalt ut på henne siden hun druknet i alt annet.
Så får man en skikkelig god rund baby tror jeg ikke de vil passe like godt![]()
Jaaa, denne liker jeg og :-D
Du får kopiere det fra facebook, eller der du legger det ut, så legger du inn her når "verden" veit detJeg har laget et sånt bilde som jeg skal legge ut på instagram og facebook etterhvert
Det er visst for stort til at jeg får lagt det ut her og vist dere da..