ja.... sparer ferienStoresøster er fødd i slutten av januar, syns det var ypperlig (untatt bhg då..), gjekk mot lysare tider, og fekk permisjon heile sommaren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja.... sparer ferienStoresøster er fødd i slutten av januar, syns det var ypperlig (untatt bhg då..), gjekk mot lysare tider, og fekk permisjon heile sommaren![]()
Her er aldersforskjellen 4,5 år. De har utrolig mye glede av hverandre og god aldersforskjell for oss voksne, men dette vil jo også variere utifra personligheten til barna også, en i familien mener det er altfor stort aldersforskjell siden det har hvert tøft for dem med 4 år imellom. Så vil tro det er fordeler og ulemper med alt men personligheten som blir avgjørende for opplevelsen [emoji4]
Ja, det er 4 år mellom meg og min bror, han avgudet meg når jeg kom, men når jeg var ca 4 begynte kranglingen mellom oss som varte til jeg ble kanskje 9-10 år. Deretter kom en periode der vi ikke brydde oss så mye om hverandre, helt til jeg var 14-15 og ville henge med hans kompiser igjenDet jevner seg ut med alderen det, hvis personlighetene passer saman![]()
Og eg er 5 og 9 år yngre enn mine brødre. Han i midten og familiane våre har reist på ferie i lag i dei siste 3 åra, og kjem nok til å fortsette med detNettopp det, jeg og min bror har 2 år imellom oss og vi har aldri hvert spesielt til kompiser [emoji13]
Personligheten er viktigst tror jeg [emoji4]
Veldig enig!hmmm.. det her spørsmålet fins det jo ikke rett eller feil på, alt spørs på hva man selv synes...
Jeg har alltid følt at jeg ikke vill ha tette barn i hvert fall, og nå ble det 3 ,5 år mellom hvilket føles helt perfekt. Storebror hadde akkurat blitt bleiefri, klartey å kle seg selv, går å gå ifra en stund om man trenger og kunne hjelpe meg med ting som å hente smokken eller speksa foran lillesøster så hun ble rolig
samtidig skjøbber jeg de som mener å ta bleiebarna med en gang for å bli ferdig med de, og at barna har så mye mer ut av hverandre når de vokser opp når de er jevnalderligne. Dog føler jeg på det at jeg ikke skulle orke å "ha en baby når jeg får en baby"da drøyer jeg heller ut bleieårene
![]()
det er nok veldig santVeldig enig!
3 år mellom de 2 første, og 3. Mann kom 6 år etter der igjen.
Her har det aldri fristet å ha tette.
Men det er nok like mye fordeler og ulemper med begge deler![]()
Tenkte å kjøre på med to tette, men vi får se. Var så dårlig i graviditeten, så det blir et slit å ha en liten en samtidig. Men det blir vel et slit uansett om man ikke venter 4-5 år, og da begynner jeg å bli for gammel.
Vil ikke satse på høstbaby en gang til om det kan unngås, mørke triste dager hjelper ikke på humøret i barseltiden. Heller februar og utover. Men det er vanskelig å planlegge, tar det vi får [emoji6]
Enig i den! Var ekstra tungt å sitte inne i en tøff barseltid når det var mørkt og kaldt ute. Og så vanskelig å vite hvordan man skal kle så små babyer når det er minusgrader :/Enig ang høstbaby - vil helst unngå det selv. Var ekstra tungt med mørke dager. Ideelt å få baby rundt nå kanskje - mars eller april![]()
Enig ang høstbaby - vil helst unngå det selv. Var ekstra tungt med mørke dager. Ideelt å få baby rundt nå kanskje - mars eller april![]()
Enig i den! Var ekstra tungt å sitte inne i en tøff barseltid når det var mørkt og kaldt ute. Og så vanskelig å vite hvordan man skal kle så små babyer når det er minusgrader :/
Jeg tenkte akkurat den tanken i går, nå hadde vært fint med nyfødt [emoji6] fint vær, lyse dager, og ikke alt for varmt så man må sitte inne [emoji6]