Idag

Det blir nok veldig bra! Dette er min første, så får se hvordan det blir neste gang :)
Legen ville ikke lytte eller noe idag. Fikk kun sykmelding, og ut igjen!
Tror legen var litt stresset. Men nå klarer jeg å vente noen dager til, til oul. :-)
Jeg fikk ikke engang prøvesvarene på blodprøvene mine, som jeg tok for flere uker siden. Greit å ha blodtype osv i svangerskapspapirene! Får ta det enste gang! :-)

Da har du time tidligere enn meg!
Jeg har kl. 11.00. Men likevel tidlig da, godt å slippe vente altfor lenge, samtidig som man får tid til å våkne, og ha god frokost med samboer og barn! :)

Urin har jeg kun sjekket en gang... rundt uke 13-14. Hb har jeg ikke sjekket i det hele tatt. Kun tatt de standard prøvene, og når jeg tenker etter har jeg ikke fått svar fra legen ennå, enda jeg var der idag...

Gikk det bra hos jordmoren din idag da? Deilig å kunne ta det litt med ro da! :)

Hei:) Har vært til jordmor i dag. Hun vil sende meg på innvendig ultralyd på sykehuset. Å timen der ble sefølgelig på Torsdag. Så jeg får oul neste uke.Mulig på tirsdag,men får vite det senere i dag. Har hatt en del smerter i underlivet og kynnere. Så må på en ekstra sjekk for å se om alt er normalt.
Må få høre hvordan det gikk med deg da etter oul :)

Gikk bra til jordmor. Men jeg må på sykehuset i morgen for å ta innvendig ul.For å sjekke at alt e i orden. Så jeg fikk ny oul den 4 des.
Fikk høre hjerte til lille bebisn:) En aktiv baby:)

Back
Topp