Idag har jeg bestilt UL

Har hørt han har sagt kjønn fra uke 11-12 så da er nok uke 13 mer enn innafor:)

Før uke 12+0 er ikke lov så det har han nok ikke, men etter det har han alltid hatt rett :)

Fått time fredag 26/1, da er jeg 13+0 ❤️
 
Jeg har bestilt til 19.12 (uke 8) :D Tipper jeg bestiller enda en til uke 12-13 :)
 
Før uke 12+0 er ikke lov så det har han nok ikke, men etter det har han alltid hatt rett :)

Fått time fredag 26/1, da er jeg 13+0 ❤️
Blir spennede❤ får satse på at ukene flyr avgårde:) jeg hadde duotest i uke 12+3 på riksen, da sa legen at mellom uke 12+0 og 13+6 er beste tiden å ta for da kan de se det meste. Så du har valgt bra tidspunkt:) ser du skal ta endel ul..tror jeg har 7 til nå og er i uke 17:) er det eneste som beroliger meg..er så heldig jeg får gratis,men hadde nok betalt for det om ikke:rolleyes: ønsker deg masse lykke til å håper dagene går fort for deg❤
 
Vi har sjekk på klinikken rett før jul, ca 6-7 uker for å sjekke liv.

Så blir der ny sjekk uke 11. :)
 
Har bestilt tidlig ul i uke 7, og kommer deretter til å ta i uke 12 + sikkert mange flere ganger utover.

Godt vi er flere som skal ha flere :p Her har jeg planlagt 3 allerede, men kjenner litt på om jeg orker gå helt fra 8+0 til 13+0 uten ul :p
 
Litt gøy å se at jeg ikke er alene om mange ultralyder![emoji12] planlegger en i uke 8 (rett før jul, for å sjekke om er noe der før familien får vite det), en hos Lundring i uke 12, en i Danmark uke 13 (i forbindelse med NIPT harmony test).[emoji51][emoji4] så blir det vel en pause før den offentlige i uke 18...
 
Litt gøy å se at jeg ikke er alene om mange ultralyder![emoji12] planlegger en i uke 8 (rett før jul, for å sjekke om er noe der før familien får vite det), en hos Lundring i uke 12, en i Danmark uke 13 (i forbindelse med NIPT harmony test).[emoji51][emoji4] så blir det vel en pause før den offentlige i uke 18...

Vurderer NIPT jeg også, men la det litt fra meg da vi skal til Lundring. Og jeg er jo ung, ikke i risikogruppen heller.. Får se hva vi gjør :)
 
Jeg er 35, så begynner jo å komme i risikogruppe for kromosomavvik.. hadde NIPT i Køben med forrige også, og likte tryggheten det gav. Får dessuten vite kjønn sikkert, det er et stort pluss[emoji4][emoji1319]vi gjorde det til en romantisk tur med restaurant og overnatting, og så handlet vi inn første babyplaggene[emoji173]️
 
Jeg klarte ikke å holde meg lengre, så jeg har bestilt UL til uke 12.
Satser på at tiden går raskt.
 
Okei :) men kan dem se sånn isj hvor langt man er på vei? :)

Ja :) Men det er vanskelig å si eksakt før hjertet slå og embryoet er over en viss størrelse. Så om du skal det ville jeg minst ventet til du vet du er minst over 6 uker på vei ;)
 
Ja :) Men det er vanskelig å si eksakt før hjertet slå og embryoet er over en viss størrelse. Så om du skal det ville jeg minst ventet til du vet du er minst over 6 uker på vei ;)
Tusen takk :) får se om det blir tul eller ikke. Med første så gjorde vi ikke det :)
 
Back
Topp