Idag har jeg bestilt UL

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Nøyaktig 2 uker (minus noen timer) så får vi forhåpentligvis se et lite bankende bamsemums på skjermen for første gang ❤️

12.12 har vi time kl 1800 og vi gleder oss :D

Flere som har bestilt?
 
Vi skal forøvrig ha ny på klinikken fredag 22.12 når jeg er akkurat 8 uker som en del av behandlingen derifra :) Bare vi som ikke orker vente de ekstra 10 dagene :p
 
Så gøy!! Har også bestilt tul i dag 19.12 [emoji5] er da 8+2. krysser fingre for at vi får se et bankene lite hjerte[emoji173]️ Men skal også ha en i uke 13.
 
Så gøy!! Har også bestilt tul i dag 19.12 [emoji5] er da 8+2. krysser fingre for at vi får se et bankene lite hjerte[emoji173]️ Men skal også ha en i uke 13.

Blir uke 12 (19/1) og uke 15-16 her :) Uke 15 tenkte jeg påkoste meg en time hos Lundring selv om det koster 1700-1800 ;)
 
Så du skal ha i uke 6, 8 12, 15 og 18? wow! Trodde jeg var ekstrem med min ekstra i uke 8 :)

Hørtes mye ut når du sa det sånn haha :p Og uke 24-28 grunnet hjertet til samboer :)
 
Okay, er ikke så opptatt av bilder. Er vel mer opptatt av hjertelyd. Den finner de fleste vil jeg tro [emoji4]
 
Hva er Lundring og hva gjør de som er verdt mye mer enn hva andre UL'ere tar?

Så vid jeg vet er han fostermedisiner og jobber både på riksen og ahus og skal vist være en av de beste i landet på dette og vell nesten den eneste som tilbyr en slik avansert organrettet ul så tidlig i svangerskapet. (Så vidt jeg vet)
 
Så vid jeg vet er han fostermedisiner og jobber både på riksen og ahus og skal vist være en av de beste i landet på dette og vell nesten den eneste som tilbyr en slik avansert organrettet ul så tidlig i svangerskapet. (Så vidt jeg vet)
Han jobbet på Ahus og riksen,men har startet for seg selv på jessheim:) han er kjempeflink..har ikke vært hos han på klinikken men hadde han da han jobbet på Ahus.
Men om man bare vil se eller høre hjertelyd ville jeg nok tatt noen andre som er mer rimelig;) men organrettet og om man vil vite kjønn tidlig er han rette mannen:)
 
Jeg har bestilt time hos Lundring i uke 13[emoji6] 22.01. Veldig spent på det!

Tenkte vente til han kanskje kan se kjønnet helt tydelig. Når blir det ca?

Edit: bestilt ca samtidig. Uke 13 :)
 
Last edited:
Skal på ul i forbindelse med ivf 21.12 :Heartred
 
Tenkte vente til han kanskje kan se kjønnet helt tydelig. Når blir det ca?

Edit: bestilt ca samtidig. Uke 13 :)

Han har vært ganske sikker og hatt rett på de aller fleste jeg kjenner i uke 12-13. Vi var der 13+1 og da var han rimelig sikker på kjønn, han hadde rett :)
 
Han har vært ganske sikker og hatt rett på de aller fleste jeg kjenner i uke 12-13. Vi var der 13+1 og da var han rimelig sikker på kjønn, han hadde rett :)

Regner med det blir en time fredagen da jeg er akkurat 13 uker :) Og selvfølgelig at vi får se kjønn :D
 
Jeg tenker foreløpelig å ikke å ta da jeg håper alt er fint og ordner seg selv.. er så tidlig enda
 
Har tatt tidlig ul med de to førate, så har litt lyst til å ta denne gangen også. Både for å få vite ca termin og se at alt ser bra ut.
Før jul blir vel litt tidlig, men januar virker så lenge til. [emoji14]
 
Back
Topp