idag fikk jeg cipralex

MzDomino!

Gift med forumet
erfaringer?

gikk dere opp i vekt?
følte dere noe forskjell? ble dere bedre?

[:)]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Har bare hørt negativt, så sier ingenting [8D]

huff da...

bare negative erfaringer?! [&o]

Gikk opp i vekt , men det var pga at det øker appetetitten og jeg jobbet på bakeri :)

Den gjorde meg bedre i hvert fall. Nå vet jeg ikke hvorfor du har fått de, men ved lettere plager ville jeg unngått å ta de. Ved handicappende plager ville jeg absolutt tatt de. Veldig viktig med terapi ved siden av.

Jeg fikk det i noen måneder i forbindelse med en stor påkjenning. Ble en helt ny person etter bare noen uker :) Bare positive erfaringer med det, bortsett fra litt uren hud. Kan ikke huske at de påvirket vekten, men jeg hadde gått ned mange kilo i forkant.

ORIGINAL: MzDomino!

huff da...

jepp.. spesielt ang å slutte på de.. men, er jo forskjellig fra person til person da [:)]

Jeg går på dem, å har ingen negativt å si ennå.
Gått på 1.5mnd bare, men kjenner jeg har det bedre nå.
Men er midt oppi ett samlivsbrudd også, så det er jo en ekstra påkjenning, men har hjulpet meg mot angst ihvertfall.
Men tror det bare blir bedre å bedre.
Føler jeg er tøffere og har mer overskudd til barna.
Ingen vekt oppgang, er heller ikke noe spesielt sulten.

Lykke til ihvertfall[:)]

huff da...

jepp.. spesielt ang å slutte på de.. men, er jo forskjellig fra person til person da [:)]

har fått den minste dosen.. for en måned i alle fall... [:)]

Jeg gikk på dem for noen år siden , da jeg var suisidal... jeg ble værre og havna på psykriatisk da jeg prøvde å ta livet av meg..

SÅ disse tablettene bør folk få en slik advarsel på... jeg fikk ikke vite at det kunne være en bivirkning , så jeg syns det er noe du bør være obs på...

(jeg er myyyyyyye bedre psykisk nå  for di som lurer[;)])

Jeg fikk de for ei uke siden...så har i grunn ingen erfaring med de, sånn bortsett fra at jeg har hatt noen våkenetter...

får du ikke sove av dem?
hmmmm.... [&o]

har gått på de i over 1 år. merker jeg er bedre,men ikke sånn jeg var i begynnelsen da jeg begynte på dem(har samme dose som før og nå...). Er en del ulemper også med dem,men tror dette er forskjellig fra person til person,men jeg merka ingen forskjell før etter ca 3 mnd..

her har både gubben og jeg brukt de, og begge er veldig fornøud med de...
vi har hatt ganske så forskjellige plager, og begge fikk bedring på sine plager, uten særlige bivirkninger..
Jeg har prøvd andre merker også, men likte disse best!

alle lykkepiller kan gjøre deg mer suicidal, og alle lykkepiller er tøffe å slutte på..
men bare man er obs, og får annen behandling ved siden av, vil jeg absolutt annbefale disse pillene hvis man trenger de!!!

får du ikke sove av dem?
hmmmm.... [&o]
sover vedlig dårlig ja...men legen sa de første to ukene kunne bli tøffe, og at jeg fort kunne bli mye verre en utgangspunktet, men at det vil snu etter to uker, og at jeg vil merke god effekt av de etter ca en mnd[:)]

ORIGINAL: Crazy LIny

Jeg går på dem, å har ingen negativt å si ennå.
Gått på 1.5mnd bare, men kjenner jeg har det bedre nå.
Men er midt oppi ett samlivsbrudd også, så det er jo en ekstra påkjenning, men har hjulpet meg mot angst ihvertfall.
Men tror det bare blir bedre å bedre.
Føler jeg er tøffere og har mer overskudd til barna.
Ingen vekt oppgang, er heller ikke noe spesielt sulten.

Lykke til ihvertfall[:)]

I tillegg så hadde jeg opp til flere kraftige angst anfall de første 2 ukene.
Men det er vist normalt i en innkjørings periode.
Har ingen anfall nå, å har mindre angst.

Men kan jo være obs på at de kan være litt ekstra kraftige enn vanlig, hvis du sliter meg angst.

er ikke angst jeg sliter med..
litt men ikke så mye..
er vel heller deprisjon som er mitt problem...

litt men ikke så mye..

Jeg og er mest deprimert, men angsten kom snikende på helt på slutten før jeg gikk å fikk hjelp.
Syns cipralex er kjempe bra jeg, funker på meg ihvertfall.

litt men ikke så mye..

her og....den natta her har vært bedre forresten, sovet en del i natt[:)]

Jeg går på de av ulike grunner og har ingenting negativt og si om de. Er stor fornøyd. Jeg er fortsatt meg selv både på godt og vondt, men tenker mer logisk nå. Blir ikke så fort sinna og aggressiv ovenfor barna. Og ikke minst mannen... Nei jeg er veldig fornøyd med de. De eneste er at de er ganske dyre da....

ORIGINAL: Fru Lotten

litt men ikke så mye..

her og....den natta her har vært bedre forresten, sovet en del i natt[:)]

bra.. [:)]
jeg håper dette er en del av løsningen for meg! [:)]

Back
Topp